Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fant ut at mannen hadde en på si helt fra begynnelsen av forholdet.

Problemet er at jeg fant dette ut rett etter vi hadde kjøpt hus sammen og skulle gifte oss. Jeg var gravid men tok abort da jeg visste.

Nå har det gått 7 mnd og vi klarer ikke å få solgt huset.

Vi har bodd sammen hele veien og for husfredens skyld har jeg tatt meg sammen.

Problemet er stort nå, jeg klikker av og til. Mister totalt besinnelsen uten å ha kontroll. Hater han så til de grader i perioder og klarer ikke å ta meg sammen.

Jeg er redd for å fly på han.

Det virker som at alt sinne og skuffelse nå kommer som et tog mot meg.

Prøver å selge men er redd for at det er noe galt med meg.

Farligst er det når jeg har vært på byen og har drukket og jeg begynner å tenke på hans svik.

Er det normalt? Bør jeg søke hjelp?

Det værste er at det nesten ser ut som om han fryder seg, selv om han får gjennomgå, tenker at hun er fortsatt glad i meg.

Må nevne at jeg har vært forferdelig svak og vært mye sammen med han.

Har ikke rotet med andre eller har ikke latt noen andre komme inn på meg.

Er utrolig glad i han men kan aldri mer stole på han og derfor aldri bli sammen med han.

Er utolig deppa for tiden og føler meg helt tom innvendig.

Tror dere jeg blir bra bare jeg bor alene eller bør jeg oppsøke hjelp?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert men føler at du først og fremst skynde på med å flytte for deg selv, før du "klikker". Så får du forhåpentligvis roen til å tenke klarere over framtiden. Slik det er nå kommer du ikke videre, og det er vel stresset av å være "fanget" i dette sviket som går deg på nervene. Føler du at du trenger ekstra hjelp for å komme over det så få det, ikke gå å lid og la det bli verre. Regner med at det er nok ekstra hardt pga. at du måtte ta abort.

Skrevet

Kom deg ut av forholdet, med hus og det hele.

Reaksjonen din er sannsynligvis helt normal, og kroppen din gjøpr det den kan for å beskytte deg.

Kan være lurt å avstå fra inntak av alkohol til du er ute av huset, følelser har en tendens til å bli forsterket av denslags.

Hvis du fremdeles føler reaksjonene dine som et problem, etter at du har flyttet ut - kan det være en idè å få en time eller to hos en psykolog. :) De har en tendens til å sette ting i perspektiv!

Skrevet

Har du ingen andre du kan bo hos inntil huset er solgt og dere har fått ordnet opp de praktiske tingene?

Start med å pakke ned alle dine eiendeler, fokuser på flyttingen og avslutningen og ikke på denne dusten som ikke fortjener en eneste tanke fra deg! Vet det er tøft og vondt. Men å ta deg til andre ting er en god behandling i seg selv, ellers støtter jeg Skarolinee med en time eller to hos psykolog og få tingene satt i perspektiv.

LYKKE TIL

Skrevet

Stakkars deg!! Du må ha det forferdelig!

Det vanskeligste for deg er nok å bo sammen med ham...

men det er ikke sunt å stenge så mye sinne inne i seg....Du bør få utløp for det, ellers har du rett i at du kommer til å klikke :-?

Gråt, ras, løp, for all del, snakk med noen.

Og hvis forholdet er dødfødt; flytt ut, for all del!! Iallefall for å tenke litt, og gi ham muligheten til å se hva han "mister".....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...