Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var utro for 10 år siden 2 ganger. Det er ikke usannsynlig at det kommer frem hos bekjente i fremtiden. Noen med erfaring av å fortelle? 

Anonymkode: 0a2ce...23d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvis du vil fortsette forholdet får du være den skammen og smerten selv. Ikke lempe den over på din partner. 

Anonymkode: 1cefd...db0

• Liker 8
Skrevet

Fortelle til hvem? 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke med deg det som skjedde for få dager siden på direkte på tven? Om han som hadde fortalt om sin utroskap? 

Hva ønsker du å oppnå ved å fortelle om utroskapen? Om den du var utro mot kommer til å få vite om dette uansett, er det jo bedre at du forteller det selv. Ikke bli overrasket over evt konsekvenser. 

Anonymkode: 0e1e2...1db

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring av å fortelle?

AnonymBruker
Skrevet
Gidavmeg skrev (50 minutter siden):

Fortelle til hvem? 

Fortelle til samboer/ektemann

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortelle til samboer/ektemann

Som du var utro mot? Eneste du oppnår med å fortelle er å såre han og ødelegge selvtilliten hans.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ønske å vite, hvis ikke er jo forholdet bare basert på en illusjon 

Anonymkode: b7f41...5a8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Gidavmeg skrev (Akkurat nå):

Som du var utro mot? Eneste du oppnår med å fortelle er å såre han og ødelegge selvtilliten hans.

Kanskje bare gjøre det slutt da uten å fortelle? Tror det kommer ut for en dag uansett. Det er barn involvert også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd en mann har baller nok til å fortelle. Her er det psykisk terror med sniking og løgner som er min erfaring. 

Om mannen min i dag forteller meg at han var utro for xx antall år siden og årsaken for å fortelle det ikke var egoistisk, da hadde vi kunne brukt det til noe konstruktivt. Det handler om karaktertrekk og om man er troverdig. 

Vil du fortelle det nå pga du er redd det skal komme frem snart?

Hvorfor var du utro?

Hvorfor to ganger?

Omgås dere/du denne kvinnen i dag?

Anonymkode: d3c45...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk du ikke med deg det som skjedde for få dager siden på direkte på tven? Om han som hadde fortalt om sin utroskap? 

Hva ønsker du å oppnå ved å fortelle om utroskapen? Om den du var utro mot kommer til å få vite om dette uansett, er det jo bedre at du forteller det selv. Ikke bli overrasket over evt konsekvenser. 

Anonymkode: 0e1e2...1db

Hun visste det,og det var allerede slutt mellom dem, klovnen på Tv trodde nok at noe sånt ville bringe dem tilbake sammen. 

Anonymkode: 91249...57e

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det kommer fram etter så lang tid?

Anonymkode: 6774d...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Felles bekjente av vedkommende

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Felles bekjente av vedkommende

Det betyr ikke at han har noen interesse av å fortelle det til noen. "Å ja, dere kjenner Lise, hun lå jeg med for 10 år siden."

Anonymkode: 6774d...cf7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun visste det,og det var allerede slutt mellom dem, klovnen på Tv trodde nok at noe sånt ville bringe dem tilbake sammen. 

Anonymkode: 91249...57e

Hva var dette? Lenke?

Anonymkode: 08e4c...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Snakker du om at du har vært utro mot nåværende partner for 10 år siden, eller at du har vært utro mot en eks?

Jeg synes strengt tatt at man bør fortelle om det i begge tilfeller, men hvis du var utro mot nåværende partner så skal du fortelle om det.

Anonymkode: 814ac...5a0

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det komme frem 10+ år etter? 

Anonymkode: 85fec...5ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke Epstein, hvor det plutselig vil komme frem gammel kommunikasjon på nyhetene. Det vil nok ikke komme frem. Dersom du synes din partner bør vite det, og mener det er til det beste for den og forholdet - da sier du det

Anonymkode: 62097...488

AnonymBruker
Skrevet

Har barn barn? Vært lenge sammen? Ærlighet varer lengst men ikke alle forhold tåler utroskap, de færreste vil jeg tro, men Ærlighet er vikitgst! Fortjener å vite det fra deg og ikke andre!

Anonymkode: 02cda...41a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite om eksmannens utroskap via andre. Da jeg konfronterte han, og spurte han om hvorfor han ikke fortalte det selv, fikk jeg beskjed om at "jeg burde jo ha fått det med meg. Alle andre visste det jo...." kjekt...

Er det sannsynlig at andre kommer til å fortelle han det? Da bør du si det. Hvis ikke, så er det kanskje best å la det være, med mindre det er sjans for at du er utro igjen. Uansett, ikke gjør noe veldig forpliktende fremover tilfelle brudd. F.eks. få barn, kjøpe hus sammen, starte firma sammen, etc.

Anonymkode: a8133...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...