Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Noen som har forslag til noe godt jeg kan ha på en nøttebunn? Har ikke lyst på trøffelkrem a la Sarah Bernard, men noe annet. Har vurdert gul eggekrem a la suksessterte, men det er ikke mannen så glad i. Andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Forresten: ikke nøttebunn, men mandelbunn! (Med litt solsikkefrø siden jeg ikke hadde nok mandler...)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 jeg syns det er godt med pisket kremfløte og revet kokesjokolade over.mmm! eller krem og fruktcoctail...
salsera Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Smakte en god kake hos noen venner. De hadde brukt en nøttebunn og blandet kremfløte med tyttebær. Det var veldig godt, selv om jeg vanligvis ikke er så glad i tyttebær.
skrue Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Nøttebunn er godt til is synes jeg. Kanskje det hadde latt seg gjøre å lage hjemmelaget is og så la den stivne på toppen av bunnen?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Litt for sent til å begynne med hjemmelaget is akkurat denne gangen, men god idé. Krem vil jeg unngå siden vi også skal ha bløtkake. Men jeg våknet opp med en idé i morges. Hva med dette: Smøre smeltet sjokolade over bunnen og legge avrente hermetiske pærer over som jeg til slutt drisler striper av smeltet sjokolade over? Kan det fungere tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Ingen som har noen formening om dette blir OK resultat? Da går jeg ut på kjøkkenet og prøver, jeg. Har jo bløtkake i reserve om det ikke blir noe vellykket.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Har ikke noe godt svar, synes det høres litt rart ut, men kan sikkert fungere! Blir litt friskere, det kan jo være smart når alternativet er bløtkake. Det kan umulig smake vondt..
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 Men jeg våknet opp med en idé i morges. Hva med dette: Smøre smeltet sjokolade over bunnen og legge avrente hermetiske pærer over som jeg til slutt drisler striper av smeltet sjokolade over? Kan det fungere tror dere? ← Jeg pleier å lage nøttekaken slik, men med et kremlag mellom sjokolade og pærer. En klassiker her hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå