Gå til innhold

Fare for graviditet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år har CP og kan ikke gå uten støtte. For guttene har jeg vært et null. Har likevel møtt en som aksepterer meg, han er funksjonsfrisk har jo sine utfordringer med ADHD og Aspberger så vi forstår og aksepterer hverandre. Det var han som inviterte meg ut på date og vi klikket godt.  Fikk behov prevensjon siden drospiron er godt for dem ADHD som jeg også har fikk jeg resept Slindra kommer ta uten 4 dagers placebo og pause mellom brettene. Jeg fortalte legen at ei venninne som også har cp og spasmer synes det var så vondt med sex med kondom, det kunne legen godt forestille seg at kondom reduserte mye varmen i penis og det ga smerte. Så fikk råd legen om jeg hadde sex før en uke ta også Norlevo angrepille helst før samleie, Så etter ha brukt Slindra i 3 dager vi var begge keen og ville ikke vente så hadde vi sex det var også hans første gang siden han er en del yngre enn meg. Det var uten kondom han trakk seg ut jeg spurte hvorfor? Det var like før han kom men det var så dritt deilig så ba kjæresten fortsette og det endte opp med at det gikk for han inne i meg. Tok Norlevo like etterpå de 2 første dagene på Slindra hadde jeg også tatt 2x om dagen for forhåpentlig få enda mer delvis effekt. Kan jeg likevel ha blitt gravid, noen som veit o det? Jeg må jo si første gangen var bra for oss begge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken syklusdag var det du begynte på Slindra? Altså hvor nærme eggløsningen kan du ha vært den dagen dere hadde sex?

Skrevet

Du skal kun ta én pille om dagen, med mindre legen din sa noe annet. Virker også litt rart at eg lege anbefalte angrepille forebyggende... Den messer skikkelig med hormonene dine! 

Sjansen for at du ble gravid er veldig veldig liten. Men aldri 0%, selv når du tar minipilla riktig... Så det er lurt at du og kjæresten er klar over det også, og du tenker gjennom hvordan du vil forholde deg til en eventuell graviditet ❤️ 

Men veldig fint at dere begge hadde det godt! Håper det fortsetter 😉

Anonymkode: adfdd...830

Skrevet

En venninne får vondt av kondom så da dropper du den? Kanskje prøve selv først? 

Anonymkode: c6993...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...