Gå til innhold

ADHD og hvile?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med adhd, hvordan lader dere i løpet av dagen? 

Hvis jeg er dønn sliten etter jobb/sosial event/aktivitet, så er det klin umulig for meg å ta meg en power nap. Ligger bare og nærmest dirrer...

Anonymkode: e4d89...832

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ta meg en dusj i det jeg kommer hjem. For meg er det som om jeg da vasker av meg folk og inntrykk. Blir lett overstimulert. Hjelper å høre på lydbok når alt kverner i hode. Jeg fungerer best med 20 minutter trening hver morgen. Jeg kan ikke legge meg ned etter jobb, blir bare liggende og se på telefonen. 

Anonymkode: 8002b...8ba

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Får dessverre ikke med meg noe når jeg hører lydbok 😅

Anonymkode: e4d89...832

Skrevet

Det funker å ligge på gulvet å stirre oppi taket. Ikke gjøre noe.

Skrevet

For meg funker desverre kun ritalin.  Skulle ønske det ikke var slik, men for meg gjør det forskjellen. Jeg anbefaler deg ikke å prøve medsiner, men min personlige erfaring er at etter at jeg begynte på det, har jeg det mye bedre etter at jeg kommer hjem fra jobb. Før klarte jeg ikke engang å begynne på middagen 

Anonymkode: 239d7...04b

• Liker 2
Skrevet
Tidsklemmen skrev (Akkurat nå):

Det funker å ligge på gulvet å stirre oppi taket. Ikke gjøre noe.

Ja samme her. Jeg lager en kopp te og sitter i godstolen og ser ut vinduet. Klarer ikke å sitte sånn spesielt lenge, men iallfall til teen er drukket opp.

Anonymkode: cccea...f88

Skrevet

På trening, det er timeout. 

Anonymkode: 7fc60...ef7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja samme her. Jeg lager en kopp te og sitter i godstolen og ser ut vinduet. Klarer ikke å sitte sånn spesielt lenge, men iallfall til teen er drukket opp.

Anonymkode: cccea...f88

Min te/kaffe whatever, blir alltid iskald før jeg får drukket den opp. Det er derfor jeg alltid står å spiser/drikker. Syns det er enklere å slappe av hjemme, enn ute.. det er ikke alltid jeg slapper av engang, ofte er jeg bare stuck i ventemodus. Du veit når man venter på noe, er det vanskelig å gjøre noe annet mens man venter. Det er også lettere å gjøre ting i siste hast, når jeg får svært dårlig tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...