AnonymBruker Skrevet i går, 18:20 #1 Skrevet i går, 18:20 Har noen erfaring med Mormoner-samfunnet? Her i Fredrikstad går de ofte rundt og snakker med folk. Anonymkode: ce83b...f1d
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har noen erfaring med Mormoner-samfunnet? Her i Fredrikstad går de ofte rundt og snakker med folk. Anonymkode: ce83b...f1d Hæ? Er det mormonere i Norge? Anonymkode: b347b...465
Capazitet Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Er det mormonere i Norge? Anonymkode: b347b...465 Det er mormonarar over heile verda. Dei misjonerer.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Er det mormonere i Norge? Anonymkode: b347b...465 Selvsagt er det det. Jeg bor i en liten by og det er egen kirke her. Anonymkode: 14c5b...8db
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hæ? Er det mormonere i Norge? Anonymkode: b347b...465 Selvsagt! Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige - heter kirken deres. De er overalt! Misjonerer og holder på. Det er sjelden de sier "jeg er mormoner", på samme måte som BCC-ere (Smiths venner) sjelden sier det rett ut. Anonymkode: 6fc95...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Det er mormonertempel i Moss, så det er sikkert flere i Fredrikstad også, som i resten av verden. De snakker med folk, ja. Misjon er en stor del av virksomheten. En gang det var svært varmt en sommerdag hadde jeg inngangsdøren åpen for å lufte og plutselig sto det to amerikanske mormonermisjonærer midt i gangen. Jeg ble helt satt ut. De er lett gjenkjennelige på utseendet - superstreit hårsveis på menn pluss hvit skjorte og svart dress. Og veldig høflige, men pågående. Anonymkode: a4ef8...61a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå