Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min sønn har vært så uheldig å fått dette programmet inn på PC-en sin. Det er, etter hva jeg har funnet ut, et slags virusprogram.

Det har tatt over startsiden og søkesiden. Popper opp og maskinen gir beskjed om at det er virus! Vi har kjørt scann (AVG) og trodde det tok det (det sto deleted..), men den gang ei.

Har søkt etter "spyware sheriff" på nettet og finner dessverre bare engelske sider (ikke så god i engelsk). Finnes det en måte å fjerne dette på uten å måtte betale? Noen som har hatt samme problem?

Hvis vi må betale - hva er best (mest seriøst)? Link?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis han bruker Win XP er det aller enkleste å bruke systemgjenoppretting. Gå inn på start, "alle programmer", tilbehør, systemverktøy og systemgjenoppretting. Velg da et tidspunkt hvor "spyware sheriff" ikke var på pc'en. Når du bruker systemgjenoppretting mister du alle programmer som er installert etter den dagen du velger å gjenopprette til. Du mister IKKE dokumenter og mail som du har mottatt etter denne dato.

Eller du kan gjøre følgende - gå til denne nettside og last ned programmet Smitrem.exe. Instaler det og kjør det - problemet er borte - garantert. :) Og så kan du legge deg til å sove godt.

OBS programmet Spyware sheriff er et reklameprogram og er ikke til skade, men bare til masse bry

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis han bruker Win XP er det aller enkleste å bruke systemgjenoppretting. Gå inn på start, "alle programmer", tilbehør, systemverktøy og systemgjenoppretting. Velg da et tidspunkt hvor "spyware sheriff" ikke var på pc'en. Når du bruker systemgjenoppretting  mister du alle programmer som er installert etter den dagen du velger å gjenopprette til. Du mister IKKE dokumenter og mail som du har mottatt etter denne dato.

Eller du kan gjøre følgende - gå til denne nettside og last ned programmet Smitrem.exe. Instaler det og kjør det - problemet er borte - garantert. :) Og så kan du legge deg til å sove godt.

OBS programmet Spyware sheriff er et reklameprogram og er ikke til skade, men bare til masse bry

Tusen takk!

Jeg er på jobb nå, men dette skal jeg prøve når jeg kommer hjem :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis han bruker Win XP er det aller enkleste å bruke systemgjenoppretting. Gå inn på start, "alle programmer", tilbehør, systemverktøy og systemgjenoppretting. Velg da et tidspunkt hvor "spyware sheriff" ikke var på pc'en. Når du bruker systemgjenoppretting  mister du alle programmer som er installert etter den dagen du velger å gjenopprette til. Du mister IKKE dokumenter og mail som du har mottatt etter denne dato.

Ville bare takke deg igjen, det funket med systemoppretting!!

God helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...