AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:20 #1 Skrevet fredag kl. 17:20 Jeg trenger å høre noen solskinnshistorier ☀️ Jeg og samboeren min har nå forsøkt å bli gravide i 10 måneder. Ikke en eneste positiv graviditetstest. I oktober var vi på besøk hos fertilitetsklinikk, hvor vi begge fikk tilbake normale prøvesvar og ble anbefalt å starte opp med IUI i januar hvis vi ikke ble gravide før det. Vi har nettopp gjennomført vår første runde med IUI - og det ble nok en gang negativ test. Kjenner at dette tar på psykisk og hadde trengt noen solskinnshistorier for motivasjon inn i ny runde med IUI ☀️ Anonymkode: a7d80...3dd 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:25 #2 Skrevet fredag kl. 17:25 Jeg er solskinnshistorie. Brukte 2,5 år før jeg ble gravid naturlig med tvillinger. Og så noen måneder etter fødsel ble jeg gravid igjen. Uforklarlige barnløse, alle prøver var fine og jeg var i starten av 20 årene. Så det kan plutselig skje ❤️ Anonymkode: 78a74...bd9 4
flopsy Skrevet fredag kl. 18:33 #4 Skrevet fredag kl. 18:33 Vi forsøkte i lang tid, uten en eneste positiv test. Sjekket oss begge to, og alle prøver så fine ut. Begynte på IVF-behandling høsten 2024, og selv om vi fikk ut veldig få egg både under 1. og 2. forsøk, så fikk vi gullegget på 2. forsøk og jeg sitter her i dag med min lille datter på tre måneder. Ikke gi opp håpet ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:57 #5 Skrevet fredag kl. 18:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger å høre noen solskinnshistorier ☀️ Jeg og samboeren min har nå forsøkt å bli gravide i 10 måneder. Ikke en eneste positiv graviditetstest. I oktober var vi på besøk hos fertilitetsklinikk, hvor vi begge fikk tilbake normale prøvesvar og ble anbefalt å starte opp med IUI i januar hvis vi ikke ble gravide før det. Vi har nettopp gjennomført vår første runde med IUI - og det ble nok en gang negativ test. Kjenner at dette tar på psykisk og hadde trengt noen solskinnshistorier for motivasjon inn i ny runde med IUI ☀️ Anonymkode: a7d80...3dd Tok oss 7 innsett med ivf før baby ❤️ Det er en tøff tid og situasjon, det tar tid ❤️ Anonymkode: 07be3...8b5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:06 #6 Skrevet fredag kl. 19:06 Vi brukte 2 år og 4 mnd på å bli gravide, naturlig. Anonymkode: 9bd37...246 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:09 #7 Skrevet fredag kl. 19:09 Tusen takk til dere som deler ❤️ Det gjør meg glad å høre solskinnshistoriene deres. - TS Anonymkode: a7d80...3dd 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:10 #8 Skrevet fredag kl. 19:10 mommyaka skrev (48 minutter siden): Har du eggløsning? Prøvene mine har tilsagt det, ifølge legen. Jeg brukte også ovitrelle for å sikre eggløsning forrige runde med IUI. Så er ganske sikker på at jeg har eggløsning. -TS Anonymkode: a7d80...3dd
mommyaka Skrevet fredag kl. 19:35 #9 Skrevet fredag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Prøvene mine har tilsagt det, ifølge legen. Jeg brukte også ovitrelle for å sikre eggløsning forrige runde med IUI. Så er ganske sikker på at jeg har eggløsning. -TS Anonymkode: a7d80...3dd Da regner jeg med at du fikk ultralyd før du tok ovitrelle?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:50 #10 Skrevet fredag kl. 19:50 mommyaka skrev (14 minutter siden): Da regner jeg med at du fikk ultralyd før du tok ovitrelle? Ja, det gjorde jeg 😊 Ultralyd viste da follikel på 18 mm Anonymkode: a7d80...3dd 2
mommyaka Skrevet fredag kl. 20:17 #11 Skrevet fredag kl. 20:17 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, det gjorde jeg 😊 Ultralyd viste da follikel på 18 mm Anonymkode: a7d80...3dd Det er bra:)
Melus Skrevet fredag kl. 20:29 #12 Skrevet fredag kl. 20:29 Det tok fire år, og jeg ble overraskende gravid mellom to prøverørsforsøk. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:30 #13 Skrevet fredag kl. 20:30 Jeg har 3 barn, men det er forskjellig hvor fort man blir gravid , men første så var jeg 27, og det tok 3 mnd, med andre var jeg 29, det tok ca 3 mnd, men med siste så var jeg 33, og det tok 1 år, det var overraskende for meg siden det gikk så fort de andre gangene, egentlig en god lærdom for meg og at det ikke alltid var «så lett» Anonymkode: 675bf...ca1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:11 #14 Skrevet lørdag kl. 14:11 Første 11 mån, andre 16 mån. Naturlig med eggløsningstabletter som hjelp Anonymkode: 776fa...6cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå