AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Skrevet 13. februar Kom over dette klippet: han er absolutt ikke noe "incel". En kjekkas som har datet mange kvinner og vet hva han prater om. Datet en del selv og er absolutt enig med han!! Anonymkode: 5d4e7...50f 2 2
Million Skrevet 13. februar #2 Skrevet 13. februar Kan du ikke bare skrive hva han sier, så vi slipper å sitte og høre på han i et kvarter for å finne det ut? Jeg kom inn på et tilfeldig sted i videoen og så litt kort på den der, der han sier at man som mann bør kutte ut en dame helt av livet sitt, dersom hun før en dateavtale sender en melding og sier hun ikke kan treffes i dag likevel. Ikke noe mer. Men så legger han videofyren til at hvis hun skriver en god grunn og spør og foreslår en ny dag i samme melding, så er det greit, da er det unntak og dama kan beholdes. Er ikke det fair da? Jeg hadde også blitt muggen og ikke særlig vennlig innstilt på en fyr om han bare skrev at han ikke kunne. Og så verken forklarte hvorfor og oppga en god grunn og heller ikke foreslo en ny date, og med dette viste interesse. Selvfølgelig hadde jeg også kuttet ut en sånn fyr. De viser jo verken respekt eller interesse ved å avlyse uten å oppgi noe grunn eller foreslå ny dag! Så er resten av denne fyrens meninger om å kutte sånne og sånne damer i samme stilen, så er det jo helt greit. Man trenger ikke kaste bort tid på folk som ikke virker seriøst interesserte og ikke respekterer din tid. Gjelder både menn og kvinner. 11 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar Sorry men der står han i bar overkropp på profilbildet sitt slik at alle mennene som ser på videoene hans kan se hvor flott og trent han er, mens han snakker om damer dere skal holde dere unna. Gayyyy Anonymkode: 036c2...ca5 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar #4 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kom over dette klippet: han er absolutt ikke noe "incel". En kjekkas som har datet mange kvinner og vet hva han prater om. Datet en del selv og er absolutt enig med han!! Anonymkode: 5d4e7...50f En som har datet mange kvinner uten å være i et fast forhold med noen, er en taper. Beklager. Anonymkode: 03ea9...af7 16 9
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): En som har datet mange kvinner uten å være i et fast forhold med noen, er en taper. Beklager. Anonymkode: 03ea9...af7 Se klippet du, så skjønner du kanskje hvorfor han velger å være singel, for veldig mange damer har de trekkene han beskriver .Han har nok hatt muligheten til å bli sammen med mange damer hvis han virkelig ønsket det, men hvorfor skal han gidde det når damene står i kø!? Anonymkode: 5d4e7...50f
Rosakatt Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Se klippet du, så skjønner du kanskje hvorfor han velger å være singel, for veldig mange damer har de trekkene han beskriver .Han har nok hatt muligheten til å bli sammen med mange damer hvis han virkelig ønsket det, men hvorfor skal han gidde det når damene står i kø!? Anonymkode: 5d4e7...50f Hvorfor skal han gidde når damene står i kø? En viktig ting for et forhold er å bli sett og at den du er med har omsorgsevne. Om han ikke gidder for de er så mange, betyr jo det at han ikke ser dem for dem og ikke kan være glad i noen. På hvilken måte er han da noen å etablere seg med? Han har jo ikke egenskapene et forhold trenger. Den ekte gode partneren er lojal selv når mange andre er interessert, for det kan jo skje her i livet. 7 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Sånne innslag/råd er jo bare så selvmotsigende. Spesielt siden de så å si alltid kommer fra single menn. For de fleste er det altså ikke dating som er målet, men et stabilt forhold, så dette blir jo som å gi råd om hvordan man skal komme seg til jobb til en som er på jakt etter jobb 🙄 Anonymkode: fe919...7fc 10 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar Gidder ikke se en video. Kan du oppsummere dame-typen? Synes menn dette er bra råd? Menn som sveiper ja til alle kvinner på Tinder, og som knapt får match etter massiv høyresveip, så blir de i tillegg oppfordret til ikke å kaste bort tid på denne typen kvinner? Jaja, hvis det fører til færre høyresveiper, så støtter jeg forslaget. Kvinne Anonymkode: 88ffa...c02 2
tvertimot Skrevet 13. februar #9 Skrevet 13. februar Mødre, uføretrygdede (spesielt de med psykiske diagnoser), hurper og rullingsrøykende Se&Hør lesere, det er bare å holde seg unna, om jeg skal advare mot fire typer damer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #10 Skrevet 13. februar tvertimot skrev (1 minutt siden): Mødre, uføretrygdede (spesielt de med psykiske diagnoser), hurper og rullingsrøykende Se&Hør lesere, det er bare å holde seg unna, om jeg skal advare mot fire typer damer. Liker du ikke mødre? Anonymkode: 69ea1...72c
Fru Uperfekt Skrevet 13. februar #11 Skrevet 13. februar tvertimot skrev (2 minutter siden): Mødre, uføretrygdede (spesielt de med psykiske diagnoser), hurper og rullingsrøykende Se&Hør lesere, det er bare å holde seg unna, om jeg skal advare mot fire typer damer. Glad min mann er uenig
tvertimot Skrevet 13. februar #12 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker du ikke mødre? Anonymkode: 69ea1...72c Intet imot mødre i seg selv, noen av dem er sågar beundringsverdige på mange områder. Men altså, for et forhold så er ikke de like interessante som dem som ikke har barn, sier seg i grunn selv at de kommer med mer ballast. 1
tvertimot Skrevet 13. februar #13 Skrevet 13. februar Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Glad min mann er uenig Åh, har han sansen for rullingsrøykende Se&Hør-lesere? 1 2
Fru Uperfekt Skrevet 13. februar #14 Skrevet 13. februar tvertimot skrev (3 minutter siden): Åh, har han sansen for rullingsrøykende Se&Hør-lesere? Vet ikke, men jeg var 100% alenemor når han traff meg 4 2
Rosakatt Skrevet 13. februar #15 Skrevet 13. februar tvertimot skrev (8 minutter siden): Mødre, uføretrygdede (spesielt de med psykiske diagnoser), hurper og rullingsrøykende Se&Hør lesere, det er bare å holde seg unna, om jeg skal advare mot fire typer damer. Det er lettere for meg å innrømme jeg er ei hurpe enn uføretrygdet med psykisk diagnose. Tenk å være en trøblete kombo type, da bør menn løpe. De ser meg så vidt i øynene når jeg kommer. 👹
AnonymBruker Skrevet 13. februar #16 Skrevet 13. februar Først sjokkert og irritert på hva han sier....Men, han har rett i at alt for få kvinnfolk tar seg tiden til litt egen refleksjon.... Er du en partner du hadde orket å leve med? Med alle krav du stiller til din partner? Tenker alle har godt av å møte seg selv i døra til tider.... Anonymkode: 6861b...273 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #17 Skrevet 13. februar Skriv en punktvis oppsummering, ellers er det uinteressant. Anonymkode: fbdd0...2b7 6 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar #18 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Først sjokkert og irritert på hva han sier....Men, han har rett i at alt for få kvinnfolk tar seg tiden til litt egen refleksjon.... Er du en partner du hadde orket å leve med? Med alle krav du stiller til din partner? Tenker alle har godt av å møte seg selv i døra til tider.... Anonymkode: 6861b...273 Ja. Kravene jeg har til en mann, er de samme jeg har til meg selv. Minstekrav kaller jeg det, alt ekstra er bonus. Anonymkode: 88ffa...c02 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #19 Skrevet 13. februar tvertimot skrev (19 minutter siden): Mødre, uføretrygdede (spesielt de med psykiske diagnoser), hurper og rullingsrøykende Se&Hør lesere, det er bare å holde seg unna, om jeg skal advare mot fire typer damer. Å skjære alle under samme kam er så tragisk! Det er mange versjoner av alle ulike mennesker! De defineres ikke av hva de er, om de jobber eller har barn.. Anonymkode: 9aff3...dbe 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar #20 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kom over dette klippet: han er absolutt ikke noe "incel". En kjekkas som har datet mange kvinner og vet hva han prater om. Datet en del selv og er absolutt enig med han!! Anonymkode: 5d4e7...50f Orker ikke se noen video, men tror jeg snakker på vegne av alle damer når jeg sier; Vi er ikke lei oss for at du ikke ønsker å være sammen med oss 😊 Stå på videre, så skal vi gjøre det samme. Anonymkode: 269cb...d67 10 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå