AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:42 #1 Skrevet fredag kl. 14:42 Mannen i huset holder på sånn HELE tiden. Jeg blir så sliten og lei og får så dårlig samvittighet. F eks nå er det vinterferie og vi jobber begge. Han mener vi skal sende barna til svigers, men det går ikke av flere grunner. Jeg tror han har ekstremt dårlig samvittighet ovenfor de, og det plager meg at hans lojalitet til de er større enn til meg. Da holder han på med at «alle andre skal ditt og datt».. Det ender jo bare med at jeg får dårlig samvittighet og det blir dårlig stemning. Hva mener dere om en slik oppførsel? Og det kan jo ikke være bra å ha en slik trang til å møte foreldre at det går utover forholdet vårt. Fint med god kontakt mellom barnebarn og de, jeg har sagt de er hjertelig velkommen til oss for å være med barna og, men veien er tydeligvis lengre den veien… Anonymkode: 40b1a...915
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:16 #2 Skrevet fredag kl. 16:16 Hva er problemet egentlig? Rart innlegg. Anonymkode: 672b8...a47 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:36 #3 Skrevet fredag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er problemet egentlig? Rart innlegg. Anonymkode: 672b8...a47 Hva tenker du er rart? Jeg har en som alltid sammenligner, og det er slitsomt. Lurer på om noen har tanker til hva årsaken til slikt er og om det er vanlig? Anonymkode: 40b1a...915
Brunhilde Skrevet fredag kl. 16:40 #4 Skrevet fredag kl. 16:40 Han ønsker vel at deres barn skal oppleve noe i ferien slik andre gjør? Hvorfor kan de ikke dra til besteforeldrene? Er det er reell grunn eller har du bare vondt i viljen? 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:29 #5 Skrevet fredag kl. 17:29 Brunhilde skrev (48 minutter siden): Han ønsker vel at deres barn skal oppleve noe i ferien slik andre gjør? Hvorfor kan de ikke dra til besteforeldrene? Er det er reell grunn eller har du bare vondt i viljen? Det er en reel grunn ja. Ellers hadde de selvsagt fått dra Anonymkode: 40b1a...915
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:13 #6 Skrevet søndag kl. 08:13 Kjenner meg så igjen. Eksen min holdt på sånn. Alle andre gjør ditt og alle andre gjør datt. Jeg måtte holde igjen hele tiden og ble sett på som vanskelig. Men han evnet ikke å se konsekvensene av dette. Ga jeg etter, så slet vi økonomisk lang tid etter eller det gikk utover noen annet som i mine øyne var viktigere. F.eks skulle han absolutt ha både båt og hytte. Økonomisk hadde vi ikke råd til det. Så da måtte vi spare inn på mat og ting til barna, for vi MÅTTE jo på hytta eller bruke båten nesten hver helg. Og hver skoleferie måtte vi på tur. Selv om vi ikke hadde råd. Eller hadde lyst. Eller vi måtte være med absolutt alle arrangementer som foregikk i byen. Alle andre skulle jo. Om det ble stress for meg å finne barnevakt eller finne penger til det, betydde ingenting. Han kunne invitere folk på middagsbesøk og jeg måtte ta meg av alt. Han skulle bare framstå som en omgjengelig og grei mann. Alt for å være pop. Kredittkortgjelda økte og økte og jeg ble mer og mer frustrert. Nektet jeg, var det Silent treatment i flere dager. Det var faktisk en av grunnene til at vi ble skilt til slutt. Anonymkode: 1a609...e7b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:42 #7 Skrevet søndag kl. 08:42 Her er det du som høres sær ut… Anonymkode: 41448...55e 1
Blini Skrevet søndag kl. 08:57 #8 Skrevet søndag kl. 08:57 Han synes tydeligvis ikke at det er en reell grunn til at de ikke kan dra til besteforeldrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå