Helene Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Feirer nordmenn valentinsdagen? Jeg kan begynne. Kjøper aldri gaver. Da jeg var samboer og hadde datteren hjemme gjorde jeg noe personlig for dem. Jeg laget middag med favoritter. Forrett etter eget ønske. Middag, sushi, datters favoritt. Dessert, eplekake, mannens favoritt. Bare lagde en koselig middag. Hva med dere andre? Feirer dere, eller er det en vanlig dag ?
Million Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nei, har aldri "feiret" den dagen. Hendte år om annet at jeg fikk en blomsterbukett og noe sjokolade av (eks)mannen min, men det var ikke hvert år han husket det. Men nei, jeg har aldri vært noe opptatt av den dagen egentlig. Bryr meg ikke.
Strigiformes Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg gjør noe hyggelig for meg selv denne dagen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Kona ønsker ikke noen oppmerksomhet rundt valentines, jeg er ikke akkurat vond å be. Jeg gjorde til gjengjeld litt ekstra ut av morsdagen, nå som vi har fått barn siden forrige morsdag, og kom nå hjem med en pen bukett her om dagen som kommer til å se fin ut gjennom og etter valentines også. Første årene booket jeg bord på fine restauranter i fall hun sa hun ikke brydde seg og egentlig ble litt skuffet likevel, men hun ville oppriktig ikke ha noen valentinesfeiring. Så det har jeg sluttet med. Så nei, vi gjør ingenting ut av det. Mest fordi vi begge synes det virker temmelig uromantisk å være romantiske fordi det er en viss dato som ikke har noen særskilt betydning for oss. Da gjør vi det heller når vi får lyst av oss selv, eller i det minste for å minnes noe vi har gjort sammen. Så må andre gjerne oppleve det annerledes. Anonymkode: f68e9...26b 2
Trolltunge Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Folk tror det, men vi feirer vår kjærlighetsdag hvert år. Det er datoen vi møttes på, 19 februar. Vi feirer den dagen nærmeste tilknyttede ledige helg, og siden nært 14 februar tror folk ofte at det er valentinesdagen vi markerer. Jeg får som regel blomster da også, men i år blir kjærlighetsdagen feiret akkurat 14 februar, fordi neste helg er fullbooket.
Helene Skrevet 24 minutter siden Forfatter #6 Skrevet 24 minutter siden Jeg er ikke normal. Tenker valentinsdagen minner oss på å ta vare på våre kjære.
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #8 Skrevet 20 minutter siden Jeg har feiret det når jeg har vært i forhold. Men i år er jeg singel, så da blir det ingen feiring/markering. Anonymkode: cc755...1a7
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #9 Skrevet 17 minutter siden Ja, vi finner på noe hyggelig sammen. Det gjør vi ofte ellers også, men vi tar gjerne en Valentindag som påskudd også Anonymkode: cf628...325
MarianneE Skrevet 15 minutter siden #10 Skrevet 15 minutter siden Næh.... HusetsHerre og Ungen får en eske sjokoladehjerter (som jeg nå kom på at jeg har glemt å kjøpe) og en ekstra klem og påminnelse om at jeg er mer glad i dem enn noe annet. Utover det slår jeg et slag for hverdagskjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #11 Skrevet 12 minutter siden Lager ikke de største ritualene ut av der. Men blir noe blomster og pynt. Anonymkode: d77c7...fb4
Mala_L Skrevet 8 minutter siden #12 Skrevet 8 minutter siden Nei, vi feirer ikke. Kan vel slumpe at en av oss kjøper blomster eller at vi lager noe god middag, men ikke noe veldig opptatt av det er på akkurat denne dagen. I år jobber mannen hele dagen, så da blir det ikke noe.
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #13 Skrevet 1 minutt siden Vi feirer med å lage noe ekstra godt til middag+blomster, syns det er koselig ☺️ Anonymkode: 96d54...eb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå