AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Skrevet 13. februar Jeg har lyst å reise alene til Maldivene - har du noen tips til hvor? Anonymkode: 6a0f0...c47
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Skrevet 13. februar Er det ikke bare forelskede par som drar dit? Anonymkode: be911...449
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar En venninne dro alene, var nesten bare par på kjærestetur eller bryllupsreise, hadde vært utrolig kjedelig Anonymkode: 85143...bd9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:49 #4 Skrevet torsdag kl. 16:49 Jeg dro riktignok med mann og barn, men opplevde det virkelig ikke som at det bare var nyforelskede par der. Resorten vi bodde på hadde utflukter man kunne bli med på hver dag, som dykking, snorkling, fisking, matklagingskurs og båttur i solnedgangen (okei, akkurat denne var kanskje litt spisset mot turtelduene). Vi leide jetski og lånte SUP og spilte volleyball og sjakk med andre gjester og storkoste oss! Det var kanskje et mer familieorientert sted, men absolutt ingen Grancastemning eller badelandbasseng. Jeg kunne fint vært der alene uten å kjede meg 😊. Anonymkode: dcad7...13d
Brunhilde Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden (endret) Du kan reise med Cape Diem. Da er du del av en gruppe selv om du reiser alene. Ser de har egne turer til Maldivene for de under 45. Endret 20 timer siden av Brunhilde Rettet lenke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå