AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:36 #1 Skrevet fredag kl. 10:36 Jeg har noen vanskelige nære relasjoner. Og jeg ser at disse tar utrolig mye krefter fra meg. Men så er saken at jeg ikke greier å holde grensene og avstand over tid fordi jeg savner nærhet, omsorg og tilhørighet. Samtidig så unngår jeg å bruke tid på de gode relasjonene jeg har fordi jeg stadig føler meg utslitt og får behov for å være alene. Så jeg sliter med å komme ut av de relasjonene som ikke er gode og oppbyggende. Ja det er familie. Jeg ønsker ikke å kutte ut men kutte ned og holde emosjonell avstand. De jeg har god relasjon til er venner, og de har jo sin egen familie å høre til og der de har det nærmeste tilhørigheten. Hvordan skal jeg klare å holde den nødvendige avstanden til de som jeg sårt skulle ønsket å vært nær? Anonymkode: df03c...352 4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:45 #2 Skrevet fredag kl. 22:45 Er det noen spesifikke personer i familien som sliter deg ut? Hos meg er det sånn. Har løst det ved å plukke ut de jeg gjerne vil være nær og finne på ting alene sammen med de av og til Anonymkode: b3064...74e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå