AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg passerer daglig et par tiggere/ romfolk som tigger om penger, men omtrent ingen går jo rundt med kontanter på seg i dag? Skal de henge med i tiden, må de nesten sitte med en bankterminal som folk kan betale på Anonymkode: 44592...367
Kelia Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har faktisk vært borti at de har gitt ut lapper på buss og t-bane med telefonnummer på slik at en kan vippse. Kjekt at de gjør det lett for folk da.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Kelia skrev (2 minutter siden): Har faktisk vært borti at de har gitt ut lapper på buss og t-bane med telefonnummer på slik at en kan vippse. Kjekt at de gjør det lett for folk da. Vippse penger til tiggere fra Romania? Ja, kjempeide : send penger, navn og telefonnummer til de folka. Anonymkode: 7e082...178 1 2
Kelia Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vippse penger til tiggere fra Romania? Ja, kjempeide : send penger, navn og telefonnummer til de folka. Anonymkode: 7e082...178 Hadde ikke vippset selv, men er dessverre noen som lar seg lure.
Nordlysstøv Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hadde ikke gitt et rødt øre, selv om jeg hadde hatt kontanter...🫣 De sitter stort sett og røyker og kaster sneiper rundt seg 😡🤮 Trykker på nye Iphones, blir kjørt dit i nye biler osv... Nei... de trenger ikke mer penger enn det jeg gjør...🫣🫣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå