AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Sølte en klorflekk på gulvet (en liten "dam"). Dette tørket inn, men jeg vasket over gulvet senere med Ajax. Kan dette damme giftgass? Er jeg hysterisk her nå? Jeg klarer ikke lese på Ajaxen om den inneholder salmiakk Anonymkode: 53c8b...a5e
Gaia Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Det danner ingen giftgass, så lenger du ikke har blandet dem i hverandre og inhalert blandingen. 2
Mezzosoprena Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sølte en klorflekk på gulvet (en liten "dam"). Dette tørket inn, men jeg vasket over gulvet senere med Ajax. Kan dette damme giftgass? Er jeg hysterisk her nå? Jeg klarer ikke lese på Ajaxen om den inneholder salmiakk Anonymkode: 53c8b...a5e Ajax kan inneholde ammoniakk, så det kommer an på hva slags type Ajax det er.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Ajax kan inneholde ammoniakk, så det kommer an på hva slags type Ajax det er. Ajax Mediterranean Sitron... kloren var dunstet bort da. Jeg skynnet meg og tørket det bort med vått papir og satt opp vindu Anonymkode: 53c8b...a5e
Mezzosoprena Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ajax Mediterranean Sitron... kloren var dunstet bort da. Jeg skynnet meg og tørket det bort med vått papir og satt opp vindu Anonymkode: 53c8b...a5e Den inneholder (normalt) ikke ammoniakk, så dette går nok helt bra. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Ja, du er hysterisk. Anonymkode: 77f77...782 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Du har vasket det opp og luftet ut så da gikk det fint. Du ville kjent det om det var noe gass der å snakke om, for det hadde irritert luftveiene dine. Anonymkode: cdb63...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sølte en klorflekk på gulvet (en liten "dam"). Dette tørket inn, men jeg vasket over gulvet senere med Ajax. Kan dette damme giftgass? Er jeg hysterisk her nå? Jeg klarer ikke lese på Ajaxen om den inneholder salmiakk Anonymkode: 53c8b...a5e Det er klor og salmiakk som danner gass 😂 Anonymkode: d863e...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Mezzosoprena skrev (1 time siden): Ajax kan inneholde ammoniakk, så det kommer an på hva slags type Ajax det er. Det kan fortsatt ikke bli farlige mengder gass a en liten flekk man tørker opp... Anonymkode: d863e...c0c 3 1
Mezzosoprena Skrevet 13. februar #11 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det kan fortsatt ikke bli farlige mengder gass a en liten flekk man tørker opp... Anonymkode: d863e...c0c Nei, det sa jeg ikke!
AnonymBruker Skrevet 13. februar #12 Skrevet 13. februar Det hadde jeg aldri tenkt over engang, og jeg har astma som fort reagerer på rare ting. Anonymkode: 09ba1...bb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå