AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Noen som har gode råd ? Vet hun finner stemmen sin og vil uttrykke seg. Men høres ut som om hun får bank. Hun er ikke sint eller lei seg. Bare hyler av full hals og ler. Kan greie å distraere ved å si vi skal synge eller noe annet. Men hadde vært greit å ikke få naboene på døra om jeg ikke rekker distraere . Anonymkode: df283...713
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Gjenta hver gang at du får vondt i ørene, og demonstrer normalt lydnivå. Ta det gjerne når dere holder på med noe hun liker og vil ha deg med på. »Mamma vondt i ørene, au». Og så trekker du deg unna og holder for ørene når hun hyler. Og kommer tilbake igjen. Oooooog repeter. Been there done that - men med å bli skallet i hodet når vi satt ved siden av hverandre 😮💨🙈 Anonymkode: 74b0c...69d
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Takk det skal jeg prøve. Blir smårar av det. Vet jo det er normalt. Lurer på hvordan det er i barnehagene rundt om 3-4 stykker sitter sånn Anonymkode: df283...713
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Hyling, stygt språk og overdreven sutring har jeg alltid bare hatt en eneste reaksjon på. Jeg har konsekvent bare sagt helt rolig "jeg kan bare høre deg når du snakker med den vanlige stemmen din" Også har jeg bare vært vennlig tilstede i kroppspråk, men ikke gitt noe som helst verbal oppmerksomhet. Anonymkode: 2a551...4b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå