Gå til innhold

Syk av sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har havnet i en absurd situasjon der jeg blir fysisk syk av samleie. Jeg er i et dårlig forhold jeg vil ut av. Innimellom gir jeg etter for spørsmål om sex fordi jeg ikke orker de sure minene som følger. Selv om han ikke sier det med ord merker jeg det på hele han. Sur, mutt og lite samarbeidsvillig. Sexen er kjedelig og uinteressant. Etterpå får jeg i påfølgende dager og uker urinveisinfeksjon, smerter, økt utflod og føler meg uvel. På grunn av det unngår jeg stort sett spørsmålene og initiativene, men ikke alltid. Hvorfor skjer dette? 

Jeg skal ut av forholdet, men det er komplisert. 

Anonymkode: bb377...114

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen trygge du kan sove hos i natt? Som familie, venninne? Mormor? Jeg tror noen ganger det kan være lurt å bare ta steget og tenke på resten senere.

Men er han farlig må du være forsiktig.

Anonymkode: 73d52...b7d

Skrevet

Kan være at han stikker snurrebassen sin i andre som gjør at du får disse plagene. 

Anonymkode: 0e514...03e

• Nyttig 1
Skrevet

Kroppen din er i stressmodus, og reagerer derfor negativt på små endringer i "vaginalt miljø". 

I tillegg er det vel ikke noe fysisk og psykisk godt å ha sex du ikke vil ha. Derfor opplever du smerter og ubehag. 

Anonymkode: e6118...3a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen trygge du kan sove hos i natt? Som familie, venninne? Mormor? Jeg tror noen ganger det kan være lurt å bare ta steget og tenke på resten senere.

Men er han farlig må du være forsiktig.

Han er ikke farlig. Jeg kan ikke dra fra barna. Jeg får heller stå i det dårlige humøret hans fremover 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan være at han stikker snurrebassen sin i andre som gjør at du får disse plagene. 

Anonymkode: 0e514...03e

Det kan være. Skal spørre han. 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kroppen din er i stressmodus, og reagerer derfor negativt på små endringer i "vaginalt miljø". 

I tillegg er det vel ikke noe fysisk og psykisk godt å ha sex du ikke vil ha. Derfor opplever du smerter og ubehag. 

Anonymkode: e6118...3a1

Takk for svar. Får tolerere dårlig humør fremover. 

Skrevet

Håper du finner en vei ut av det... Fikk vondt av deg, særlig når du fikk et negativt svar her.

Du har stor verdi!

Å ha sex når man ikke vil kan nok slå veldig uheldig ut. Lykke til med å komme deg ut. 🫶

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det kan være. Skal spørre han. 

Takk for svar. Får tolerere dårlig humør fremover. 

Nei du skal ikke tollere dårlig humør, du bør jobbe for å komme deg ut så du får tilbake livet og kroppen din. 

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

veronica<3, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig han kommer ani bak eller tarmbakterier utenpå og dra det fram? Tisser du innen 15min etter sex? Er han renslig eller skitten? Ikke tving deg til sex, IKKE ok! Kom dere vekk!

Anonymkode: 9f12b...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...