AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:24 #1 Skrevet torsdag kl. 19:24 Jeg har nå slitt i snart 2 år med å få relevant jobb. Jeg har flere utdanninger som er relevante og noe arbeidserfaring. Første året jeg søkte jobb kom jeg lettere til intervju men dette har blitt en skjeldent vare siste 9 måneder hvor jeg kun har hatt 2 intervjuer. Jeg skriver alltid ny søknad for vær jobb jeg søker. Prøver å teste ulike grep og stadig forbedre meg for å bli lagt merke til i søknadsrunden og komme til intervju. Kun fått napp til totalt useriøse jobber som skal ha gratis arbeid eller tilnærmet gratis, ingen kontrakt og som ikke blir fornøyd når du ikke vier 100% av uke dagen til en ikke betalt jobb. (Jeg har regninger og må prioritere en deltidsjobb jeg har holdt fast ved siden studietiden i frykt for å ikke kunne betale regninger) Ofte kan ikke dette brukes som referanse da det er tydelig at sjefen har null forståelse for fagfeltet og ønsker å utnytte andre til å jobbe gratis men kreve resultater som egentlig koster mye penger, flere ansatte og krever dyrt utstyr og programvare. Jeg er nå svært fortvilet og ber om noen har noen konkrete gode råd for å komme til intervju? Kommer jeg først så langt så klarer jeg meg godt og kommer ofte langt i videre prossess. Jeg har 4 utdanninger som bygger på hverandre og 1 års relevant arbeidserfaring fra bransjen. I tillegg har jeg flere års erfaring fra frivillige verv og mange års erfaring innenfor arbeidslivet. Hjelp Anonymkode: 243d9...293
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:51 #2 Skrevet torsdag kl. 19:51 Om du skriver søknad med like lange setninger og like mange skrivefeil som innlegget over her er det et sted å starte. Ellers så ville jeg brukt ai til å sjekke annonser opp mot CV og bedt om å få forslag til hvilke deler av CVen din du bør legge vekt på i de ulike jobbene. Ofte hjelper det å søke på en stilling lavere enn du er kvalifisert for. Søk med åpen søknad til steder du har lyst til å jobbe for. Anonymkode: a2c3a...346 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:57 #3 Skrevet torsdag kl. 19:57 Prøv om noen kan korektur lese med deg før du sender inn ❤️ lykke til ❤️ Anonymkode: 9b6d8...e35
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:24 #4 Skrevet torsdag kl. 20:24 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Om du skriver søknad med like lange setninger og like mange skrivefeil som innlegget over her er det et sted å starte. Ellers så ville jeg brukt ai til å sjekke annonser opp mot CV og bedt om å få forslag til hvilke deler av CVen din du bør legge vekt på i de ulike jobbene. Ofte hjelper det å søke på en stilling lavere enn du er kvalifisert for. Søk med åpen søknad til steder du har lyst til å jobbe for. Anonymkode: a2c3a...346 Jeg sjekker selvfølgelig skrive feil flr jeg sender en søknad. Jeg sjekker også krav og arbeidsoppgaver og skriver søknaden spesielt opp mot vær stilling. Jeg har også brukt ai for å sjekke om jeg matcher jobben jeg søker. Jeg søker også på stillinger jeg er overkvalifisert til. Vikariater og alt som har et snev av relevanse. Anonymkode: 243d9...293
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå