AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:55 #1 Skrevet torsdag kl. 17:55 Ikke så fan av å bruke yoghurt i kjøleskapsgrøten for jeg er ikke så fan av den syrlige smaken. Hva kan jeg bruke i stedet? Liker best at det er søtt, men vil ikke bruke masse sukker heller 😊 Anonymkode: e0750...d6d 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:15 #2 Skrevet torsdag kl. 18:15 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke så fan av å bruke yoghurt i kjøleskapsgrøten for jeg er ikke så fan av den syrlige smaken. Hva kan jeg bruke i stedet? Liker best at det er søtt, men vil ikke bruke masse sukker heller 😊 Anonymkode: e0750...d6d Jeg bruker honning og melk. Kan bruke kunstig sukker , sukrin eller noe. Anonymkode: 36479...750
Maleficenta Skrevet torsdag kl. 18:18 #3 Skrevet torsdag kl. 18:18 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke så fan av å bruke yoghurt i kjøleskapsgrøten for jeg er ikke så fan av den syrlige smaken. Hva kan jeg bruke i stedet? Liker best at det er søtt, men vil ikke bruke masse sukker heller 😊 Anonymkode: e0750...d6d Kesam? 1
Daisy-love Skrevet torsdag kl. 18:59 #5 Skrevet torsdag kl. 18:59 Jeg bruker bare (plante)melk. Aldri brukt yoghurt til vanlig. Har ofte i proteinpulver og det skummer så hender jeg dropper melk helt og bare bruker vann. Har også alltid chiafrø i. Noen liker Kesam, eller cottage cheese i også, eller litt peanøttsmør eller annet nøttesmør.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:13 #6 Skrevet torsdag kl. 20:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke så fan av å bruke yoghurt i kjøleskapsgrøten for jeg er ikke så fan av den syrlige smaken. Hva kan jeg bruke i stedet? Liker best at det er søtt, men vil ikke bruke masse sukker heller 😊 Anonymkode: e0750...d6d Jeg varierer mellom kokosmelk og havredrikk i Remas eget merke. Anonymkode: 3ee5b...ad0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:16 #7 Skrevet torsdag kl. 20:16 Jeg bruker Skyr med vaniljesmak Anonymkode: fd8c1...ef1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:21 #8 Skrevet torsdag kl. 20:21 Kesam med vanilje 🙂 Anonymkode: 229a5...fc5 1
Kamelia83 Skrevet torsdag kl. 23:40 #9 Skrevet torsdag kl. 23:40 Bruker vaniljeyoghurt med mindre sukker i. Blir ikke syrlig av den syns jeg. Bruker litt melk og.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:54 #10 Skrevet torsdag kl. 23:54 Godt er det uansett ikke. Anonymkode: 2ca17...497 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden barebells drikk / propud etc Anonymkode: d85d4...d7a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Jeg bruker vaniljekesam. Anonymkode: 3d55b...ef9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden Det er bare noe med ordet kjøleskapgrøt som gjør meg kvalm. Kald grøt? Grøss. Anonymkode: bec8b...afc 1
~umulia~ Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Jeg bruker Tine vaniljemelk, chiafrø og blåbær. Blir akkuratpasse søtt 1
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Jeg skjønner ikke behovet for å svare med hvor ekkelt kjøleskapsgrøt er. Det hjelper ikke TS. Er dere også i gravidtrådene og skriver om at barn er en økonomisk og miljømessig belastning og at barnløshet er lurt..?😏 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå