Gå til innhold

Loop earplugs, erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen her inne har Loop earplugs og vil dere erfaringene? Gjerne fordeler og ulemper.

Jeg er primært på jakt etter øreplugger om natten for å dempe lyden av partners snorking. Tar gjerne imot tips til andre øreplugger også :) 

Anonymkode: 8a434...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med mine loop for søvn!! De sitter godt i ørene og stenger ute MYE lyd! 

AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (15 timer siden):

Veldig fornøyd med mine loop for søvn!! De sitter godt i ørene og stenger ute MYE lyd! 

Takk for innspill! Vil du si at det er mulig å sove ved siden av noen som snorker HØYT med dem?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har loop quiet 2. jeg sover om natten med dem og de er veldig behagelige, MEN de hadde absolutt ikke blokkert en partners høylytte snorking. Jeg hører hunden som klorer på døren og dører som åpnes og lukkes - svakere enn før, men dog. 

Anonymkode: f3a19...023

AnonymBruker
Skrevet

På nettsiden deres kan du høre selv hvordan lyd er med og uten loop. Demper, men fjerner ikke. 

Anonymkode: f3a19...023

AnonymBruker
Skrevet

Var veldig skuffet over mine og solgte de etter kort tid. Bruker sov i ro om natten og dagtid AirPods med støydemping, fungerer mye bedre.

Anonymkode: 211f8...a97

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for innspill! Vil du si at det er mulig å sove ved siden av noen som snorker HØYT med dem?

Det demper veldig. Min mann snorker mye, men vi sover ikke på samme rom pga dette. Men det går fint når vi er på hotell f.eks.  og hvis jeg hører snorking igjennom øreproppene, så bruker jeg hodetelefoner med støydemping i tillegg, frem til jeg er så trøtt at jeg sovner. Sliter med innsovning. Loop er veldig gode å sove med, synes jeg, fordi jeg ligger mye på siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...