AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #1 Skrevet i går, 13:00 Jeg har vært sykemeldt en liten stund og får utbetalinger fra NAV, arbeidsledig nå. men spørsmålet mitt er jeg ser at de har godkjent søknaden min i perioden 1 februar til 10 februar, vil da utbetalingen komme innen 5 dager eller den 25 feb? Anonymkode: df569...b56
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #2 Skrevet i går, 13:06 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært sykemeldt en liten stund og får utbetalinger fra NAV, arbeidsledig nå. men spørsmålet mitt er jeg ser at de har godkjent søknaden min i perioden 1 februar til 10 februar, vil da utbetalingen komme innen 5 dager eller den 25 feb? Anonymkode: df569...b56 svar på søknaden kom foressten idag. Anonymkode: df569...b56
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #3 Skrevet i går, 13:14 Innen fem dager tipper jeg. Det er vanskelig å forstå, og det er et salig kaos å få sykepenger fra nav. Jeg var langtidssykemeldt en periode, og det var helt hipp som happ hva slags søknadsperioder jeg fikk, og når jeg fikk utbetalt, men stort sett var pengene inne innen fem dager etter jeg sendte søknad. Anonymkode: 9c896...5cf
AnonymBruker Skrevet i går, 13:22 #4 Skrevet i går, 13:22 Jeg har vært sykmeldt en stund nå, og jeg pleier å få utbetaling noen dager etter godkjent søknad👍 Anonymkode: cf3f2...4fe
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #5 Skrevet i går, 14:24 Ringe NAV nå de sier at hvis søknaden blir/ble behandlet før 20. i mnd kommer ikke pengene før 25 i mnd.. Anonymkode: df569...b56
Teknoil Skrevet i går, 15:04 #6 Skrevet i går, 15:04 "Hvis vi innvilger søknaden din før den 20. i den samme måneden som sykmeldingen din gjelder for, får du pengene innen den 25. denne måneden. Ellers får du vanligvis utbetalt sykepengene innen 5 dager etter at Nav har innvilget søknaden din. " Vanskelig å forstå? -_-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå