Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har tatt 2 tabletter letrozol i 5 dager, og begynte med eggløsningstester dag 2 etter tablettkuren. Jeg fikk positive eggløsningstester på tirsdag morgen og kveld. Onsdag var testen svakere igjen, og i dag (torsdag morgen) er testen veldig sterk igjen. Er det mulig å ha to tette eggløsninger? 

IMG_5320.jpeg

Anonymkode: f0f9f...2c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. 
Jeg har tatt 2 tabletter letrozol i 5 dager, og begynte med eggløsningstester dag 2 etter tablettkuren. Jeg fikk positive eggløsningstester på tirsdag morgen og kveld. Onsdag var testen svakere igjen, og i dag (torsdag morgen) er testen veldig sterk igjen. Er det mulig å ha to tette eggløsninger? 

IMG_5320.jpeg

Må presisere- jeg har testet fra jeg begynte på tablettene også. Første test på bildet er dagen jeg startet på kuren

Skrevet

Tenkte umiddelbart det kan være samme topp? Hørt at noen har lengre topp, men er ikke noe ekspert på dette selv.

Skrevet

Du må tester 5 dager etter siste tablett 

Du kan få eggløsning dag 10-25 ETTER siste tablett.

Mange får falsk positiv test om du tar tester 1-4 dager etter tabletter 

Har du PCO?

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (44 minutter siden):

Du må tester 5 dager etter siste tablett 

Du kan få eggløsning dag 10-25 ETTER siste tablett.

Mange får falsk positiv test om du tar tester 1-4 dager etter tabletter 

Har du PCO?

Gynekolog sa testing fra dag 2 etter siste tablett, så jeg holder meg til det. Jeg har andre tegn på eggløsning også nå, men skal fortsette å teste i flere dager. 

Ja, har pco

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gynekolog sa testing fra dag 2 etter siste tablett, så jeg holder meg til det. Jeg har andre tegn på eggløsning også nå, men skal fortsette å teste i flere dager. 

Ja, har pco

Husk med PCO kan du få falsk positiv test. Så du burde enten få ultralyd eller om du tror eggløsning den dagen så ta blodprøver 7 dager etter positive test 

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 timer siden):

Husk med PCO kan du få falsk positiv test. Så du burde enten få ultralyd eller om du tror eggløsning den dagen så ta blodprøver 7 dager etter positive test 

Ok! Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...