AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #1 Skrevet i går, 12:22 Hei. Jeg har tatt 2 tabletter letrozol i 5 dager, og begynte med eggløsningstester dag 2 etter tablettkuren. Jeg fikk positive eggløsningstester på tirsdag morgen og kveld. Onsdag var testen svakere igjen, og i dag (torsdag morgen) er testen veldig sterk igjen. Er det mulig å ha to tette eggløsninger? Anonymkode: f0f9f...2c1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #2 Skrevet i går, 12:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg har tatt 2 tabletter letrozol i 5 dager, og begynte med eggløsningstester dag 2 etter tablettkuren. Jeg fikk positive eggløsningstester på tirsdag morgen og kveld. Onsdag var testen svakere igjen, og i dag (torsdag morgen) er testen veldig sterk igjen. Er det mulig å ha to tette eggløsninger? Anonymkode: f0f9f...2c1 Må presisere- jeg har testet fra jeg begynte på tablettene også. Første test på bildet er dagen jeg startet på kuren Anonymkode: f0f9f...2c1
HeiSommer Skrevet i går, 13:14 #3 Skrevet i går, 13:14 Tenkte umiddelbart det kan være samme topp? Hørt at noen har lengre topp, men er ikke noe ekspert på dette selv.
mommyaka Skrevet i går, 16:28 #4 Skrevet i går, 16:28 Du må tester 5 dager etter siste tablett Du kan få eggløsning dag 10-25 ETTER siste tablett. Mange får falsk positiv test om du tar tester 1-4 dager etter tabletter Har du PCO?
AnonymBruker Skrevet i går, 17:15 #5 Skrevet i går, 17:15 mommyaka skrev (44 minutter siden): Du må tester 5 dager etter siste tablett Du kan få eggløsning dag 10-25 ETTER siste tablett. Mange får falsk positiv test om du tar tester 1-4 dager etter tabletter Har du PCO? Gynekolog sa testing fra dag 2 etter siste tablett, så jeg holder meg til det. Jeg har andre tegn på eggløsning også nå, men skal fortsette å teste i flere dager. Ja, har pco Anonymkode: f0f9f...2c1
mommyaka Skrevet i går, 17:20 #6 Skrevet i går, 17:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gynekolog sa testing fra dag 2 etter siste tablett, så jeg holder meg til det. Jeg har andre tegn på eggløsning også nå, men skal fortsette å teste i flere dager. Ja, har pco Anonymkode: f0f9f...2c1 Husk med PCO kan du få falsk positiv test. Så du burde enten få ultralyd eller om du tror eggløsning den dagen så ta blodprøver 7 dager etter positive test
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): Husk med PCO kan du få falsk positiv test. Så du burde enten få ultralyd eller om du tror eggløsning den dagen så ta blodprøver 7 dager etter positive test Ok! Takk. Anonymkode: f0f9f...2c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå