AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hei! Vi bor i liten leilighet. To voksne og to barn. Barna får lov å ha besøk av og til. Men det passer aldri at våre barn kan komme tilbake til de som kommer hit. Foreldrene har store hus og jeg vet at ungene der har både egne rom og kjellerstue . Et par barn kommer hit etter skolen gjerne flere ganger l uka. Hjertelig velkommen altså så lenge de koser seg. Men vi voksne har ingen steder å gjøre av oss når det kommer noen da. Hver gang 11 åringen her spør om å få komme til dette barnet som er her , passer det ikke. De er hjemme men det passer aldri . Hyggelige og gode mennesker . Men det er lov å FaceTime og game. Så ungene her er aldri borte men har ofte besøk. Hvis det er viktig for de å være sammen så vil jeg gi dem muligheten selv om vi bor trangt. Men hvorfor er det lov å sitte på rommene sine og FaceTime i steden for å være på rommet sammen? Jeg har forståelse for at folk er slitne og vil ha fred , men barna våre er rolige og hører på beskjeder. Noen som ikke liker å ha barne besøk som vil fortelle hvorfor ? Litt nysgjerrig på det, men ingen kritikk . Bare prøver å forstå. Anonymkode: 11707...ae0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå