Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal reise med fly fra Kristiansand til Trondheim med flybytte i Oslo, hva må jeg gjøre når jeg lander i Oslo? Må jeg inn på terminalen? 

Har ikke erfaring med fly 😊

Anonymkode: 89c33...599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ut av flyet, gå mot «transfer» og gå til avgangshallen for innenlands fly. Der kan du gå rett til gaten din, som står oppført på skjermer akkurat som i Kristiansand, med mindre du skulle ha innsjekket bagasje som i tillegg ikke er sjekket inn hele veien til Trondheim. Det er nok lite sannsynlig, men hvis du f.eks. har Norwegian ett strekk og SAS det neste er det aktuelt. 

Det er godt skiltet, rett og slett. Nøkkelordet er å følge skilt som nevner «transfer». Så sjekker du på skjermene hvilken gate du skal til (innenlands kan begynne med A, B eller C) og følger skiltene til rett bokstav for ditt fly. Så finner du riktig gate. Gardermoen er enormt mye større enn Kjevik, men skilt, skjermer og merking av gate fungerer på samme måte. Det bare er langt flere av alle sammen. 

Skjønner du vil ha litt høye skuldre uansett, men kan virkelig love deg at det går veldig enkelt når du er der. Absolutt ingen fare for at du gjør feil bare du følger slikt med «transfer» og til slutt følger slikt mot riktig gate - som du altså vil finne på skjermene. 

Anonymkode: 738e9...d32

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...