AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Mannen vil til Frankrike. Jeg kunne også gjerne tenke meg det. Jeg går på larvkarbo, men ønsker ikke å pause kostholdet på ferie. Mannen går ikke på lavkarbo og han skal naturligvis få gasse seg i baguette og makronkaker, så mye han vil 😂 Noe han vil elske. Men hva kan jeg spise feks til frokost? Takk alle for erfaringer. ❤️ Anonymkode: 01393...70f
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Det vet du vel egentlig best selv? Stemmer jo bra at en typisk fransk petit déjeuner ikke er direkte lavkarbo (det er jo strengt tatt ikke en frokost slik vi er vant til). Men en god omelett bør jo være fullt mulig å oppdrive. Anonymkode: b05cd...98d
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Spis det samme som du spiser i Norge? Norge er mer opphengt i brødmat enn omtrent noe annet land, så det bør ikke bli noe vanskeligere på ferie. Omelett bør være lett å få tak i. Så har du jo masse ulike oster. Anonymkode: d404c...41d
NatNat Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen vil til Frankrike. Jeg kunne også gjerne tenke meg det. Jeg går på larvkarbo, men ønsker ikke å pause kostholdet på ferie. Mannen går ikke på lavkarbo og han skal naturligvis få gasse seg i baguette og makronkaker, så mye han vil 😂 Noe han vil elske. Men hva kan jeg spise feks til frokost? Takk alle for erfaringer. ❤️ Anonymkode: 01393...70f lykke til ! 😅 (er fransk) klarer ikke å spise lav karb i Frankrike. Men du kan spise egg f.eks ? Samtidig, veldig trist å reise til Frankrike uten å spise gode varme croissant, pains au chocolat, chaussons aux pommes, etc...🤤
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden I Frankrike kan du kjøre såkalt middelhavskosthold, mye bedre enn lavkarbo. Spis et overmål av frukt og grønnsaker istedenfor de eggene og biffen hele dagen. Anonymkode: d1ea5...0ac 1
M0NSTER Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen vil til Frankrike. Jeg kunne også gjerne tenke meg det. Jeg går på larvkarbo, men ønsker ikke å pause kostholdet på ferie. Mannen går ikke på lavkarbo og han skal naturligvis få gasse seg i baguette og makronkaker, så mye han vil 😂 Noe han vil elske. Men hva kan jeg spise feks til frokost? Takk alle for erfaringer. ❤️ Anonymkode: 01393...70f Gud bedre så trist. 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Støtter det som er sagt tidligere (med unntak av frukt), men savner mer info om hvordan dere skal bo. Jeg ferierer ofte i Frankrike, men vi ser til at vi har mulighet til å lage mat selv. Jeg baker lavkarbobrød før vi drar som jeg tar med meg frosne, tar også med Brisk knekkebrød og hjemmelaget granola. Med fet yoghurt, smør, ost, skinke osv. fra butikken, er det null problem å få til gode frokoster. Jeg tar også med mct-olje, kjøper fløte i butikken og lager meg fettkaffe. Hvis jeg må bo på vanlig hotell, har jeg med meg lavkarbo-brød og smører tykt på med smør og pålegg. På restaurant er det veldig enkelt å spise lavkarbo. Mange restauranter har omelett på menyen, og det er alltid mulig å få grønnsaker i stedet for potet for eksempel til kjøtt og fisk. Supper og salater kan også fungere. Bon voyage! Anonymkode: c9a64...530
M0NSTER Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Støtter det som er sagt tidligere (med unntak av frukt), men savner mer info om hvordan dere skal bo. Jeg ferierer ofte i Frankrike, men vi ser til at vi har mulighet til å lage mat selv. Jeg baker lavkarbobrød før vi drar som jeg tar med meg frosne, tar også med Brisk knekkebrød og hjemmelaget granola. Med fet yoghurt, smør, ost, skinke osv. fra butikken, er det null problem å få til gode frokoster. Jeg tar også med mct-olje, kjøper fløte i butikken og lager meg fettkaffe. Hvis jeg må bo på vanlig hotell, har jeg med meg lavkarbo-brød og smører tykt på med smør og pålegg. På restaurant er det veldig enkelt å spise lavkarbo. Mange restauranter har omelett på menyen, og det er alltid mulig å få grønnsaker i stedet for potet for eksempel til kjøtt og fisk. Supper og salater kan også fungere. Bon voyage! Anonymkode: c9a64...530 Du har med deg brød hjemmefra på ferie?😂 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Foie gras, snegler, tartar, Brie, Camembert, Roquefort, Mont d'Or. Ser virkelig ikke problemet Anonymkode: 1d53a...39e 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå