Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begge er ferdige med barn og skal ikke bo sammen så lenge barna bor hjemme.

M 65 er veldig aktiv fysisk og sosialt og begge trives med egne aktiviteter og er ikke avhengige av hverandre økonomisk eller på annet vis.

Må kanskje være forberedt på mye negativitet fra folk rundt? Eks at det antas at hun kun er ute etter penger og han kun kropp?

Anonymkode: 668d2...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? Andre folks meninger? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Drit i bitterfittene her inne. Vil dama ha deg, og du henne så er det gull. 

Anonymkode: e8db5...9c0

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis dette er kjempeviktig for deg så er det nok enklere med en på sin egen alder.

Anonymkode: bbaa6...30f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

M 65 er veldig aktiv fysisk og sosialt og begge trives med egne aktiviteter og er ikke avhengige av hverandre økonomisk eller på annet vis.

Må kanskje være forberedt på mye negativitet fra folk rundt? Eks at det antas at hun kun er ute etter penger og han kun kropp?

Stakkars kvinnemenneske. Om 15 - 20 år vil denne mannen være en gedigen klamp om foten på den stakkars dama. Var jeg henne, ville jeg heller valgt meg en ca fem år yngre mann, da blir de gamle samtidig.

Anonymkode: 29e91...c2d

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se at det skal være problematisk. Nyt det dere har sammen. 
Jeg er 49 og dønn betatt av en mann på 70👀😱💙

Anonymkode: f6a75...2a5

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Utfordringen er alderdommen...

Jeg vil si at den som er eldst i et kjærlighetsforhold, har et veldig stort ansvar for å ta vare på seg selv best mulig, slik at de får mest mulig tid sammen.

Å miste en partner er en enorm stor sorg.

Jeg hadde ikke valgt en partner med så stor aldersforskjell. Hadde rett og slett ikke turt.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å date en såkalt ungdommelig mann på 72. Det er ingen over 55 som er ungdommelig(ikke jeg heller]. Jeg var da 53, og aldersforskjellen ble for stor. Selv om han var sprek, så var han jo tydelig en eldre mann. Så du må nesten tenke om det er like stas når du er 54 og han 75. Eller du 64 og han 85. Hvis du tenker fremover. Man merker aldersforskjellen mer jo eldre man blir. Jeg jobber i eldreomsorgen, gjort det i over 30 år. Sett endel sånne par med stor aldersforskjell. Oftest lite stas. Unntaksvis er det den eldste som er sprekest, men det er sjelden. 

Anonymkode: 02e42...41b

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk rundt kommer nok ikke til å bry seg.

Anonymkode: 7d68e...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke andres meninger som blir problemet, men innad i forholdet. Om 2 år er denne mannen pensjonist. Kvinnen har fortsatt mange år igjen i arbeidslivet. Mannen får dermed vanvittig mye fritid, og vil være uthvilt på kveldene, mens kvinnen er sliten etter en full arbeidsdag, husarbeid og andre plikter. Sexlysten/potensen vil også dale betraktelig hos mannen etter hvert. Han blir sykere, mer hjelpetrengende, gjerne også mer misfornøyd med livet/grinete slik mange eldre mennesker er. 

Min erfaring er at en gammel partner gjør sin unge partner gammel. Jeg hadde ikke satset på et sånt forhold.

Anonymkode: fe39f...2ba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøvde å date en såkalt ungdommelig mann på 72. Det er ingen over 55 som er ungdommelig(ikke jeg heller]. Jeg var da 53, og aldersforskjellen ble for stor. Selv om han var sprek, så var han jo tydelig en eldre mann. Så du må nesten tenke om det er like stas når du er 54 og han 75. Eller du 64 og han 85. Hvis du tenker fremover. Man merker aldersforskjellen mer jo eldre man blir. Jeg jobber i eldreomsorgen, gjort det i over 30 år. Sett endel sånne par med stor aldersforskjell. Oftest lite stas. Unntaksvis er det den eldste som er sprekest, men det er sjelden. 

Anonymkode: 02e42...41b

Det er vel nettopp det. Mange menn blir "gubbete" og satt etter fylte 60, veldig sære i væremåten og meningene osv. Så er det med sex, da. Kvinner i 40-årene har ofte høy sexlyst, mens menn på 65 not so much.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45(K), og å finne meg en mann på 65 hadde utgått 100%. Etter 10-15 år er man sannsynligvis pleier, og sex kan man også se langt etter (sannsynligvis etter enda kortere tid enn 10-15 år). 

Anonymkode: 5b77b...13e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemene oppstår jo når dere er kvinne 54 og mann 75 som har vært pensjonist i 8 år. For ikke snakke om sprek yrkesaktiv kvinne 64 som er svært aktiv og sosial og mann 85. 

Negativitet fra andre behøver dere ikke bry dere om. 

Anonymkode: 0a423...8ca

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Utfordringen er alderdommen...

Jeg vil si at den som er eldst i et kjærlighetsforhold, har et veldig stort ansvar for å ta vare på seg selv best mulig, slik at de får mest mulig tid sammen.

Å miste en partner er en enorm stor sorg.

Jeg hadde ikke valgt en partner med så stor aldersforskjell. Hadde rett og slett ikke turt.

Realiteten er at helse i veldig stor grad handler om flaks og uflaks, og det er begrenset hva man kan gjøre for å «ta vare på seg selv». Dette blir som å legge skylda på en på 80 for at han er gammel. Det er bedre at TS tenker hardt og lenge på om hun fremdeles synes 20 års aldersforskjell er ok når han er 85, ikke forvente at han «skal ta vare på seg selv», for samme hva han gjør, kan det ikke fjerne den aldersforskjellen eller gi noen form for garanti for god helse. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Drit i andre, kos dere sammen! K38

Anonymkode: ad113...8b8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Realiteten er at helse i veldig stor grad handler om flaks og uflaks, og det er begrenset hva man kan gjøre for å «ta vare på seg selv». Dette blir som å legge skylda på en på 80 for at han er gammel. Det er bedre at TS tenker hardt og lenge på om hun fremdeles synes 20 års aldersforskjell er ok når han er 85, ikke forvente at han «skal ta vare på seg selv», for samme hva han gjør, kan det ikke fjerne den aldersforskjellen eller gi noen form for garanti for god helse. 

Dette. Uansett hvor mye man tar vare på seg selv, så er ikke kroppen vår ment til å vare i 150 år. Man blir gammel og sliten, de aller fleste får smerter og plager som det er umulig å forebygge med sunn livsstil. Det samme gjelder potens og sexlyst. Man kan ikke "trene bort" ED.

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg jobber har nettopp en tatt ut pensjon 3 år før hun hadde tenkt. Dette fordi den 15 år eldre mannen hadde gått alene hjemme så mange år nå, og hun ser at helsen hans ikke vil holde til å reise/ oppleve ting om 3 år til. Dette er en fysisk aktiv mann som ikke har satt seg i godstolen, men alderen kommer med konsekvenser uansett. 

For at de skulle få nyte livet litt sammen før hun må blir pleier hjemme så tok hun et stort økonomisk tap nå. Håper de får fine år, og ville ikke satt meg i den situasjonen selv. 

Anonymkode: d7997...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Drit i hva andre sier. Livet er kort! Hadde jeg vært 65 år og kunne knulle med en duggfrisk ung dame på 44 hadde jeg vært i himmelen. 

Anonymkode: 59d8e...d1d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnitt levealder for norske menn er 81 år.

Med andre ord: Vær forberedt på å bli enke i en alder av 60 år.

Anonymkode: 225b7...0a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Drit i hva andre sier. Livet er kort! Hadde jeg vært 65 år og kunne knulle med en duggfrisk ung dame på 44 hadde jeg vært i himmelen. 

Anonymkode: 59d8e...d1d

TS snakker om forhold, ikke knulling. Det er typisk enkelte av dere menn som ikke vil ha forhold, kun knulling og at dama tar vare på deres gamle skrott når dere blir syke og skrøpelige. Fysj. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...