AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:15 #1 Skrevet torsdag kl. 09:15 Har en venninne som hevder hennes mor døde da hun ikke fikk rett hjelp av ambulansen som kom. Det var i følge henne to ansatte. Hun sier hvis moren hadde fått den «hjelpen»på sykehus hadde det blitt anmeldt og gransket. Men fordi ambulansepersonell ikke har så mye kunnskap gjøres det ikke vurderinger i etterkant. Dette kan vel ikke stemme? Anonymkode: 6dbf1...f7f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:16 #2 Skrevet torsdag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en venninne som hevder hennes mor døde da hun ikke fikk rett hjelp av ambulansen som kom. Det var i følge henne to ansatte. Hun sier hvis moren hadde fått den «hjelpen»på sykehus hadde det blitt anmeldt og gransket. Men fordi ambulansepersonell ikke har så mye kunnskap gjøres det ikke vurderinger i etterkant. Dette kan vel ikke stemme? Anonymkode: 6dbf1...f7f Det stemmer ikke. Om hun mener det har skjedd en feil kan hun melde det til helsetilsynet. Anonymkode: 29ccf...a9d 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:26 #3 Skrevet torsdag kl. 09:26 De trodde moren hadde tatt overdose og ga motgift. Men i følge min venninne var det feil. Moren hadde ikke tatt overdose, men døde av motgiften ambulansepersonell ga henne. Moren var tidligere rusmisbruker. Hvis dette stemmer må det da ha blitt meldt videre for gransking? Min venninne sier at de ikke gjør slikt når personen er tidligere rusmisbruker ( i følge henne nederst på rangstigen i samfunnet) Anonymkode: 6dbf1...f7f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:33 #4 Skrevet torsdag kl. 09:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De trodde moren hadde tatt overdose og ga motgift. Men i følge min venninne var det feil. Moren hadde ikke tatt overdose, men døde av motgiften ambulansepersonell ga henne. Moren var tidligere rusmisbruker. Hvis dette stemmer må det da ha blitt meldt videre for gransking? Min venninne sier at de ikke gjør slikt når personen er tidligere rusmisbruker ( i følge henne nederst på rangstigen i samfunnet) Anonymkode: 6dbf1...f7f Så trist 😢 Jeg har tatt overdose en gang etter en litt for «gøyal» tur på byen og nach, og har kun fine ting å si om både politi, ambulanse og sykehus. Ble møtt på en utrulig fin måte av alle sammen, så «nederst på rangstigen» stemmer heldigvis ikke over hele landet Anonymkode: 2a702...2de 3
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 10:04 #5 Skrevet torsdag kl. 10:04 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har en venninne som hevder hennes mor døde da hun ikke fikk rett hjelp av ambulansen som kom. Det var i følge henne to ansatte. Hun sier hvis moren hadde fått den «hjelpen»på sykehus hadde det blitt anmeldt og gransket. Men fordi ambulansepersonell ikke har så mye kunnskap gjøres det ikke vurderinger i etterkant. Dette kan vel ikke stemme? Anonymkode: 6dbf1...f7f Et godt eksempel på at man ikke skal tro på alt man hører. 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:41 #6 Skrevet torsdag kl. 22:41 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en venninne som hevder hennes mor døde da hun ikke fikk rett hjelp av ambulansen som kom. Det var i følge henne to ansatte. Hun sier hvis moren hadde fått den «hjelpen»på sykehus hadde det blitt anmeldt og gransket. Men fordi ambulansepersonell ikke har så mye kunnskap gjøres det ikke vurderinger i etterkant. Dette kan vel ikke stemme? Anonymkode: 6dbf1...f7f Veldig vanskelig å si. Grove feil kan selvsagt skje, men ambulansepersonell er bare folk de og. Ofte har de begrenset informasjon. Beklager å måtte si det, men folk lyver ofte. Både om alkohol og rus. Ofte så vet de ikke hva som har hendt. Hjerneslag, vann i lungene, overdose, epilepsi, hjerteinfarkt, organsvikt, påbegynnende sepsis, osv. Anonymkode: c4456...173 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 01:54 #7 Skrevet fredag kl. 01:54 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så trist 😢 Jeg har tatt overdose en gang etter en litt for «gøyal» tur på byen og nach, og har kun fine ting å si om både politi, ambulanse og sykehus. Ble møtt på en utrulig fin måte av alle sammen, så «nederst på rangstigen» stemmer heldigvis ikke over hele landet Anonymkode: 2a702...2de AnonymBruker skrev (16 timer siden): Overdoser har jeg ikke vært borti, men jeg har vært pårørende til to stykker som var «lavt i hierarkiet» på grunn av alvorlig sykdom hvorav noe av det var selvforskyldt etter år med usunn livsstil. Ambulansepersonell var fantastiske hele veien. Leger var for det meste ålreite. Sykepleiere og hjelpepleiere derimot har jeg langt opp i halsen. Anonymkode: bb508...eaf 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:12 #8 Skrevet fredag kl. 14:12 Merkelig historie. Narcan er vel helt ufarlig å gi til en som ikke har tatt overdose. Anonymkode: 5122d...fad 3 1
Daisy-love Skrevet fredag kl. 14:20 #9 Skrevet fredag kl. 14:20 Jeg vil tippe du ikke vet alt, og det er ikke sikkert din venninne vet alt heller, men antar ut i fra hva hun har hørt, eller ikke ønsker å dele det som faktisk stemmer. Det er helt klart sånn at ambulansepersonell kan og blir gransket. At de også har mindre ressurser tilgjengelig og må ta raske vurderinger som kan være feil er også en realitet. Trist det ble sånn for moren til din venninne enten grunnen var det ene eller det andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå