Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

uff, jeg har et stort problem nå. Er samboer med verdens fineste fyr, vi har det fint sammen og alt. PRoblemet er at jeg har falt for kameraten hans. Skikkelig ¨forelska, klarer ikke tenke på andre enn han. 24/7

Har vært venner lenge, men her om dagen sa det bare pang. Fra min side ihvertfall. Han er så rå. Viste mye interesse han og. mer enn vanlig. Vet ikek hva jeg skal gkøre. Han har kjæreste han også. Må bare glemme han. Dette blir bare rot. KAn man virkerlig bli helt på bunn etter noen andre når man elsker kjæresten sin? Skjønner ingenting. Har alltid syntes han har vært kjekk, men ikke sånn.. Klarer ikke tenke på annet. Er kjempeforvirra, har på en måte kjærlighetssorg, men ikke det heller. Litt mer trist.. Kan jo aldri bli oss to, venner , familie osv. Kan aldri gjøre det mot gutten min. Vil aldri svikte han på den måten. Ikke døm meg vær så snill, skjønner ingenting. Vi har vært sammen lenge ,har alltid hatt det bra. Håper denne forelskelsen min går over snart, tror dere at den kan gjøre det? Er det vanlig å bli forelska i andre enn partneren til tider?

Føler meg så slem, han er verdens snilleste. Men jeg har altdå falt totalt for denne andre. Han er så annerledes, utfordrer meg på så mange områder. Rett og slett Rå. Aner ikke. Dette ble bare rot, håper noen vet hvor jeg vil hen . Måtte bare lufte tankene mine llitt.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg...

Jeg kan kanskje trøste deg med at forelskelse går over... Gi det litt tid. God tid!

jeg har vært der selv, og det gikk faktisk over. Fokuser på typen din!

Gresset er alltid grønnere på andre siden av gjerdet... Prøv å se alle negative sidene hans

Uansett så mener jeg at du bare MÅ glemme den fyren. Vanskelig siden det er deres kamerat... Men det er helt uakseptabelt å gjøre noe med forelskelsen. Om det skulle skje noe mellom dere, så må jo begge kvitte seg med kjærester, pluss at det er kameraten til typen din!!! Sånt gjør man bare ikke!

Skjønner godt at du blir forvirret, det var jeg også. vanskelig å skjønne at det går an å være så glad i en fyr og så få så sterke følelser for en annen...

Gjest Esmeralda
Skrevet

Ta det med ro - dette er helt vanlig.

Jeg vil imidlertid ikke råde deg til å fokusere på at du MÅ glemme denne typen. Det er ingenting som er så tiltrekkende som det vi ikke kan få.

I steden vil jeg anbefale deg å tenke at dere faktisk er kjærester. Tenk deg at det er denne mannen du kommer hjem til når du har hatt en strevsom dag på jobb, og trenger omsorg. Tenk deg at det er han som står på kjøkkenet og lager middag - kan han forresten lage middag? Se for deg at det er han du står ved siden av og pusser tennene før dere skal legge dere.Han skyller og spytter i vasken - ser du det for deg? Han sine truser du samler sammen før du setter på vaskemaskinen. Han du sitter sammen med og diskuterer om strømregningen eller reparasjon av bilen må vente til neste måned, da det ikke er penger til begge deler.

Tenk deg at du trøster denne mannen når han er syk, og løper på badet med bøtta han har kastet opp i - eller at han gjør det samme for deg.

Skjønner du hvor jeg vil hen?

Ved å se for seg "drømmeprinsen" i hverdagslige og ikke fullt så romantiske situasjoner, får du ham ned på jorda, og innser etterhvert at han er en alminnelig mann han også.

Hvis kjæresten din er en voksen og erfaren mann som vet at slike situasjoner oppstår hos alle mennesker av og til, kan du jo si til ham at du er blitt litt forelsket i denne typen, og at du derfor ber om at dere ikke oppsøker ham på en stund, da du ikke ønsker å dyrke forelskelsen.

Lykke til, og legg fortvilelsen på hylla. Dette ER normalt, OG det går over! :D

Skrevet

Esmeralda, det der syns jeg var et supert råd! Høres ut som en fin teknikk å ta i bruk for alle oss som så altfor fort får amorøse tanker om 'feil personer'. (Ja, det er helt normalt, ihvertfall for mange av oss, skjønner du).

Skrevet

Jeg har vært det grønne gresset på den andre siden av gjerdet, jeg. Jeg var av den typen grønt gress som faktisk ikke hadde kjæreste, så sånn sett var jeg et åpent mål.

Så da jeg ble tilnærmet, slukte jeg agnet, snøret, båten og mesteparten av fastlandet......fordi dette var en pike som i alle henseende var fabelaktig.

Men....

Selvfølgelig ble det kaos av det.

Det er litt flere sjebner med i ditt tilfelle, og desto større kaos kan avstedkomme.

Så vær så snill.....kikk et par ekstra ganger på din sambo......og glem det grønne gress.......

Milo

Skrevet

Takk for alle svarene deres. Jeg skjønner at jeg må bare glemme han. Hadde aldri kommet noe godt ut av det. Men uff. Jaja. . Vet jeg dyrker noe som ja, ikke eksisterer. Jeg håper det går over som dere sier. Håper det går over snart. Jeg får prøve å se han for meg i dagligdagse situas. Blir vel ikke like fantastisk da. Men jeg vil ha denne gutten, men jeg vil heller IKKE ha han om dere skjønner, p.g.a omstendighetene. Hmm, tror han lurer litt (han andre) Spurte om vi skulle ta en kopp kaffe, møtte han på senteret. "Eh, nei du skjønner jeg skal noe nå. " Herregud. Patetisk 8)

håper det går over snart .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...