AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:49 #1 Skrevet torsdag kl. 07:49 Norges dummeste - er det mobbe-TV eller får deltakerne godt betalt for hver episode de er med? Da er de i så fall kanskje ikke så dumme likevel. Ville du ha deltatt? For hvor mye kr? Anonymkode: 19578...f8f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:52 #2 Skrevet torsdag kl. 07:52 Lærer vi barna å mobbe hvis dem ser det? Anonymkode: 4d425...922 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:57 #3 Skrevet torsdag kl. 07:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lærer vi barna å mobbe hvis dem ser det? Anonymkode: 4d425...922 Kanskje. Barna (og meg) vet kanskje ikke at de tjener penger på det? Anonymkode: 19578...f8f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:59 #4 Skrevet torsdag kl. 07:59 Alle er med helt frivillig og det er kjempe morsomt. Hadde lett vært med selv da alle skjønner at det er helt uhøytidelig lek, og man får det ikke mer moro enn man gjør det selv. Anonymkode: 53bd5...afb 5
Rosa Dartle Skrevet torsdag kl. 08:06 #5 Skrevet torsdag kl. 08:06 Jeg var veldig skeptisk til konseptet, men jeg tenker det er noe man fint kan se med barna, og snakke om hva som skjer underveis. Vi har det veldig gøy når vi ser på 😊 For eksempel hvordan Elin Ørjaseter har gjort det, vs. hun ene influenseren som heter Iselin. Jeg er nok litt som Ørjaseter, - boksmart. Men hun gjorde det elendig på de praktiske oppgavene, der Iselin gjorde det bra. Vi har snakket en del hjemme om at vi kan være flinke på ulike ting 😊 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:16 #6 Skrevet torsdag kl. 08:16 Trenger bare å ha sett teasern for å skjønne at dette er søppel-TV, i likhet med ganske mange andre reality/kjendisprogrammer som vises på fjernsynet nå. Anonymkode: 0be10...031 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:25 #7 Skrevet torsdag kl. 08:25 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Norges dummeste - er det mobbe-TV eller får deltakerne godt betalt for hver episode de er med? Da er de i så fall kanskje ikke så dumme likevel. Ville du ha deltatt? For hvor mye kr? Anonymkode: 19578...f8f De får betalt for hver episode,jo dummere jo bedre. Anonymkode: 0e5cb...c30 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:33 #8 Skrevet torsdag kl. 21:33 Det ene utelukker ikke det andre. Man ka både bli mobbet, og få godt betalt for å møte opp. Anonymkode: e765f...80c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:40 #9 Skrevet torsdag kl. 21:40 Det er jo frivillig og de gjør seg ofte dummere enn de er. Anonymkode: 3883b...7b2
NordicViking Skrevet torsdag kl. 22:20 #10 Skrevet torsdag kl. 22:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Norges dummeste - er det mobbe-TV eller får deltakerne godt betalt for hver episode de er med? Da er de i så fall kanskje ikke så dumme likevel. Ville du ha deltatt? For hvor mye kr? Anonymkode: 19578...f8f Nei, jeg vil ikke kalle det mobbe-TV. Vi har hatt to sesonger av dette, og framtidige deltakere vet hva de går til. Og jeg er overhodet ikke i tvil om at enkelte bruker dette for alt det er verdt for å få gratis omtale i media, ved å spille mye dummere enn de er. Det så vi jo tydelig i sesong 2. Og ja, de får betalt for å være med.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:32 #11 Skrevet torsdag kl. 22:32 For å si det sånn, synes det er mye mer ille visst noen stiller opp på et seriøst kunnskapsprogram og driter seg lodrett ut. Konseptet her heter jo Norges doummeste, så alle deltakerne vet hva de går til og får dessuten betalt for det. Og om du mener det er mobbe tv, så er det ihvertfall dem selv som har bedt om og bli mobbet, og da er det vel strengt tatt ikke mobbing. Og vi kan ikke sette begrensninger for hva voksne folk skal få delta på, fordi du mener de blir mobbet, det i seg selv er jo mobbing og undervurdering av deltakerne. Synes det er et morsomt program, og får respekt for deltakerne, ikke alltid av kunnskapsnivået, men at de tar seg selv så uhøytidelig, og bjudar på. De gjør verden morsommere med sin uhøytidlige opptreden i en verden av selvhøytidlige personligheter på TV. Anonymkode: aecd1...762 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes det er et morsomt program, og får respekt for deltakerne, ikke alltid av kunnskapsnivået, men at de tar seg selv så uhøytidelig, og bjudar på. Anonymkode: aecd1...762 Dette er så dumt at jeg ler. Men så er kanskje du målgruppen for dette "TV-programmet", og ikke jeg. Anonymkode: 0be10...031
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå