Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en som behandler med virkelig dårlig.. Når jeg sier til han hva jeg trenger, blir han sur, slutter å snakke med meg i dagesvis, til jeg tar kontakt, å forventer en unnskyldning... han kan plage å tøve med meg, gjør jeg det, blir han potte sur, går fra meg å går til naboer, han snakker med andre damer på snap, noen snakker han med åpenlyst, å kan sitte å føre en samtale når vi er sammen, andre gjemmer han for meg. Når han er med andre som ikke er meg, nekter han å svare meg på snap, for han mener det er uhøflig, jeg forsøker å si at det er like uhøflig å snakke med andre damer når vi er sammen, å han kan godt avbryte meg midt i en setning for han skal svare en dame på snap..... på andre side har jeg en som ofte spør om vi ikke skal finne på noe sammen, som lurer på hvordan jeg har det, å som alltid forteller om sin dag.. Jeg svarer han sjeldent, men burde vel gjøre det, han får meg til å smile, får meg aldri til å gråte, å har det aldri vondt når vi snakker sammen

Anonymkode: e98be...954

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er enig 👍

Anonymkode: 3059a...9ec

• Liker 8
Skrevet

Når du forteller hva du trenger, så blir han sur og gir deg silent treatment fram til du ber om unnskyldning.

Han kan plage og tøve med deg, men hvis du gjør det så går han.

Han snap'er med andre damer når dere er sammen, men svarer ikke deg når han er sammen med andre fordi det er uhøflig.

Han er flink til å ta initiativ til å finne på noe, men ser deg egentlig ikke når dere er sammen siden han skriver så mye på snap.

Han får deg til å smile og aldri til å gråte, noe som burde være en selvfølge når du er sammen med noen.

Og du har det aldri vondt når dere snakker sammen... Men her lyver du litt til deg selv. For i mange av disse samtalene så snap'er han med andre. Han velger bevisst andre når han er sammen med deg, og dette sårer deg selvfølgelig.

Hvorfor vil du tilbringe tid med enn som behandler deg sånn?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva om din venninne fortalte deg noe slikt? Ville du akseptert at hun ble behandlet sånn?

Hvis nei, hvorfor skal du akspetere det? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg antar at du er ung. Du lever en gang! Du må ikke akseptere dette. Utforsk og lev livet, finn en mann eller dame som ser på deg som en skatt. Du vil angre, ikke kast bort tiden din på menn/kvinner som behandler deg slik.

Anonymkode: ecdcb...5cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir du?

Anonymkode: a3543...b3e

• Nyttig 2
Skrevet

Kom deg vekk, og se deg ikke tilbake. Du MÅ forstå at han har null følelser (ekte) for deg, derimot er du veldig passende å ha i nærheten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er lykkelig med han, så fortjener du bedre! Det var vel ikke dette du drømte om som ungdom? Finne deg en slem kjæreste som gjør deg lei deg?? 

Anonymkode: 680c4...f3b

Skrevet

DUMP DRITTEN

Anonymkode: c259a...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...