Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes avataren min er fin jeg. Og Hitler drepte fleire enn Stalin, men det er en annen diskusjon!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det bare er kjempehyggelgi at vi har besøk fra våre nye landsmenn. Hva bråker dere for? Våre nye landsmenn jobber jo med ting som gir dem en inntekt og det må de da få lov til?

¨

Maken til intoleranse!

Skrevet
Jeg klarer ikke å ta FrP alvorlig. For mange lettvinte løsninger og billige valgtriks for å lure til seg mindre intelligente velgere.

Eftersom FRP er det største partiet på borgerlig side, så burde man nesten ta partiet alvorlig.

FRP utgjør en større trussel for venstresiden (valgmessig) enn det Høyre, KRF og Venste gjør for tiden.

Skrevet (endret)
Jeg synes avataren min er fin jeg. Og Hitler drepte fleire enn Stalin, men det er en annen diskusjon!

Kjære vakre vene (nei, dette er ikke en hersketeknikk basert på ditt kjønnlige utseende), avataren din er faktisk produsert av høyrepropagandistene, med det spesifikke formål å koble kommunismen opp mot nazismen.

Ser du virkelig ikke likheten med nazistenes flagg? Det er IKKE en vennligsinnet fremstilling av kommunismesymbolet du her har tatt i bruk. :roll:

Endret av Bønna
Skrevet
Kjære vakre vene (nei, dette er ikke en hersketeknikk basert på ditt kjønnlige utseende), avataren din er faktisk produsert av høyrepropagandistene, med det spesifikke formål å koble kommunismen opp mot nazismen.

Ser du virkelig ikke likheten med nazistenes flagg? Det er IKKE en vennligsinnet fremstilling av kommunismesymbolet du her har tatt i bruk.  :roll:

Nå har du kanskje lest noen innlegg av Dikteren før, så det er kanskje forståelig at en ung OTTAR-kvinne ikke har 100% oversikten.

Skrevet

hehe jeg bruker avataren min for det den er verdt jeg. Jeg ser hammer og sigd:)

Skrevet
hehe jeg bruker avataren min for det den er verdt jeg. Jeg ser hammer og sigd:)

Jeg ser hakekorset byttet ut med hammer og sigd. Etter hva jeg har sett du mener om resurssvake menns posisjon i samfunnet er nok ikke det så langt unna sannheten heller. Du er jo tilhenger av sosial rensing av resurssvake menn.

Heil mein Frau!

Gjest Osloborger
Skrevet

Jeg synes dette er et meget komplisert tema med mange årsakssammenhenger. Det er riktig det at Frp eller FpU aldri har hatt dette i sitt program. Men FrP er et realistisk parti som ser nå at noe må gjøres. Prostitusjon er verdens eldste yrke og det er kommet for å bli. Noen av de prostituerte gjør dette frivillig, andre ikke. Stort sett så har heller ikke de norske prostituerte bakmenn, slik som flertallet av de utenlandske har. Dersom vi hadde hatt et legalisert bordell, hvor jentene kunne hatt en seng,en vask og regelmessig legebesøk, hadde man hjulpet dem masse, og det hadde redusert mange kjønnsykdommer. Det som er utfordringen,er at man har en hallikparagraf i Norge og dersom det hadde vært et offentlig bordell, hadde staten blitt hallik. Derfor måtte det ha vært non-profit for eieren av bygningen.

Etter utvidelsen av EU og som medlem av Schengenavtalen,er det vanskelig å forhindre prostitusjon fra fattige land og fra øst Europa.

Dette er en problemstilling som man må tenke over i denne debatten. Vi må heller ikke glemme at dette er en stigmatisert gruppe som trenger å integrere sege igjen i samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...