Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #21 Skrevet 6. april 2006 Slapp av, pust gjennom nesa og prøv å lese det vi har skrevet i tråden. Hvis du fortsatt føler behov for å blande sak og person, eventuelt egg og melk, så be my guest. Hvis ikke bør du overlate diagnostisering til dem som kan det. ← Jeg har lest hele tråden flere ganger, og jeg står på mitt frem til du har bevist det motsatte
Gjest Sukkerert Skrevet 6. april 2006 #22 Skrevet 6. april 2006 Kjære deg; artikkelen (som ligger hos OTTAR) er FEMTEN ÅR gammel! Det blir som å si at alle som i dag er med i Arbeiderpartiet har kommunistbakgrunn det ← Ja, det er den. Enig i at det ikke er noen dokumentasjon på forholdene i dag.
punktom Skrevet 6. april 2006 #23 Skrevet 6. april 2006 Bortimot halvparten av horekundene stemmer FrP også, noe som nesten gjør meg flau over å være norsk. ← Den gjennomsnittlige norske mann, med andre ord.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 6. april 2006 #24 Skrevet 6. april 2006 Jeg har lest hele tråden flere ganger, og jeg står på mitt frem til du har bevist det motsatte ← Kan du spesifisere hva du står på? At det er noe galt med noen personer? At du ikke tror at 35 % av alle menn i Oslo stemmer FrP? At du ikke tror at 35 %, med andr5e orde bortimot 50 %, av alle horekundene i Oslo stemmer FrP? Eller at alle i AP var kommunister i 1991?
Gjest Markus i Oslo Skrevet 6. april 2006 #25 Skrevet 6. april 2006 Den gjennomsnittlige norske mann, med andre ord. ← Gratulerer! Du har tatt det poenget som enkelte andre har "argumentert" mot i timesvis.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #26 Skrevet 6. april 2006 Fortsatt en som mangler som har mest om FrP i seg, på første side i den opprinnelige tråden
Diktern Skrevet 6. april 2006 #27 Skrevet 6. april 2006 Har ikke noe dokumentasjon på detta, men jeg har hørt fra fleire hold, detta med FrP og horekunder. Slenger meg på Markus i Oslo som mener prostitusjon er en uting. Og sia du er så opptatt av dokumentasjon og linker, Frysepulver, hvor har du dokumentasjonen på at 95% av alle sosialister har bilde av Stalin over senga eller hva det nå var? Og at bare tre prosent drekker øl.... Jeg er kommunist, men hakke noe bilde av Stalin, gitt. Sku gjerne hatt det, du.... Som man roper i skauen får man svar....
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #28 Skrevet 6. april 2006 Som man roper i skauen får man svar.... ← Jeg pleier å få bedre svar når jeg roper mot en fjellvegg-fellvegg-fjellvegg.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #29 Skrevet 6. april 2006 Har ikke noe dokumentasjon på detta, men jeg har hørt fra fleire hold, detta med FrP og horekunder. Slenger meg på Markus i Oslo som mener prostitusjon er en uting. Og sia du er så opptatt av dokumentasjon og linker, Frysepulver, hvor har du dokumentasjonen på at 95% av alle sosialister har bilde av Stalin over senga eller hva det nå var? Og at bare tre prosent drekker øl.... Jeg er kommunist, men hakke noe bilde av Stalin, gitt. Sku gjerne hatt det, du.... Som man roper i skauen får man svar.... ← Som jeg også sa i et innlegg som åpenbart aldri kom med over hit; jeg mener også at det er en uting, men jeg ønsker ikke å forby verken kjøp eller salg. Når det gjelder de prosentandelene om Stalin og øl så var de tatt helt ut av løse luften, uten noe dokumentasjon, nettopp for å beskrive ovenfor Markus i Oslo at de tallene kan han ha funnet på. Var derfor jeg ønsket en link til det han sa, og det fikk jeg aldri. Altså; Stalin og øl var bare tull for å vise hvor mye tulletall betyr Seriøst? Stalin? Han var vel en av de aller verste! Er flere hyggelige momenter i kommunismen, men Stalin er ikke et av de
Diktern Skrevet 7. april 2006 #30 Skrevet 7. april 2006 Nei, Stalin er ikke min favoritt, du. Heldigvis:)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #31 Skrevet 7. april 2006 Utrolig morsom lesing, takk Markus i Oslo for at du får fram den sanne Frp-ånde, håper det skremmer mange fra å tre inn i deres rekker.
Superlammet Skrevet 7. april 2006 #32 Skrevet 7. april 2006 Påstander uten kildehenvisninger er kun påstander. - Et stort antall menn som stemmer KrF slår konene og barna sine i henhold til god gammeldags kristen oppdragelse. - De aller fleste som stemmer SV er kommunister og som kun vil ødelegge infrastrukturen til landet. - Brorparten av AP-stemmere er de som streiker desidert mest. Det eneste de vil ha er mer penger, ergo de som stemmer AP er grådige og egoistiske. Jeg kan selvsagt ikke dokumentere noe av dette, men det er sant altså!
Gjest C.Donovani og Horer Skrevet 7. april 2006 #33 Skrevet 7. april 2006 Utrolig morsom lesing, takk Markus i Oslo for at du får fram den sanne Frp-ånde, håper det skremmer mange fra å tre inn i deres rekker. ← Vel, den sanne Frp ånde føler jeg ikke at jeg får helt taket på her. For det første: at en større andel av horekundene stemmer Frp, etter resonnementet til Markus, betyr ikke omvendt at over 30% av de som stemmer Frp er horekunder. For det andre, hvis frysepulver skal representere Frp-ånden, så er det vel heller et generelt trekk hos politikere, eller kanskje enda mer nivået under, at det som virker provoserende må bortforklares, og kan det ikke bortforklares må en ty til billige kampretoriske grep og personangrep. Noe som er lurt, fordi nå er snakker om gjennomsnittet er det ingen hemmelighet at mange svelger personangrep. Jeg synes det virker plausibelt at det er en overproposjonal del av Frp velgerene som er horekunder, hvis en ikke tar høyde for dobbeltmoral i andre partier. Dobbeltmoralen er alltid høyere i partier hvor en må bry seg om hvordan ting ser ut, vel så mye som å tenke på hvordan ting faktisk fungerer. Jeg personlig driter i om samtlige horekunder måtte komme fra Frp. Jeg synes det er helt ok med både horer og horekunder- det som ikke er ok er nettverket rundt. Hvis noen kunne slå i bordet med gode argumenter for at noe som helst blir bedre for både negerhorer og østblokkhorer om en kriminaliserer hele virksomheten og kundene, så ville jeg seriøst vurdere å skifte syn. Inntil da angriper ikke jeg Frp for at de kanskje har den største andelen velgere blant de som betaler for sex. Ap-politikere forlyster seg da kanskje heller innad i partiet, mange horer å ta av der også.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #34 Skrevet 7. april 2006 Det å sammenlikne frp-velgere og horekunder blir vel litt patetisk mener nå jeg. Blir man horekunde av å stemme frp da?? Eller blir man FRP'r av å kjøpe sex? Totalt useriøse påstander dere kommer med. Sånne relasjoner kan vel dras i mange sammehenger. Flere standpunkt tatt rett ut fra lufta: Alkoholikere stemmer RV Narkomane stemmer AP Tyver stemmer SV osv..... Blir bare totalt useriøst. Stemmer selv FRP, og er på ingen måte horekunde for det. Har aldri vært i nærheten av å kjøpe sex, å kommer trolig aldri til å falle for fristelsen. Blir egentlig ganske så irritert av å lese dere innlegg som påstår at frp velgere er horekunder. Nok en gang forsøk på å svarte nesten 30% av norske befolkning som sympatiserer med FRP. Så skal dere debatere FRP og annen politik så hold dere til fakta, og ikke dump ut med sånne latterlige sammenstillinger.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #35 Skrevet 7. april 2006 Vel, det er hvert fall Frp-velgere som stjeler mest. Sto i en stor undersøkelse i Dagbladet Magasinet lørdag 25. mars.
Wonderwoman Skrevet 7. april 2006 #36 Skrevet 7. april 2006 Vel, det er hvert fall Frp-velgere som stjeler mest. Sto i en stor undersøkelse i Dagbladet Magasinet lørdag 25. mars. ← Og i følge FrP er det innvandrere som stjeler mest.... Hmmm... Kanskje det er en slags konkurranse Jeg klarer ikke å ta FrP alvorlig. For mange lettvinte løsninger og billige valgtriks for å lure til seg mindre intelligente velgere.
Gjest Chrizzy Skrevet 8. april 2006 #37 Skrevet 8. april 2006 (endret) Har du dokumentasjon på dette? ← Jeg hadde ikke vært forundret om statistikk viste at FRPère hadde en større tendens til å kjøpe seg sex. For meg så virker de mere kalkulerende, overfladiske og kaldhjertede enn mange andre!! Så har vi jo også de som er snille og som bare ikke vet bedre. Jeg er sikker på at om det ble undersøkt, så ville det bli påvist at intelligensen til FRP-velgere ligger under gjennomsnittet Endret 8. april 2006 av Chrizzy
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #38 Skrevet 8. april 2006 Jeg hadde ikke vært forundret om statistikk viste at FRPère hadde en større tendens til å kjøpe seg sex. For meg så virker de mere kalkulerende, overfladiske og kaldhjertede enn mange andre!! Så har vi jo også de som er snille og som bare ikke vet bedre. Jeg er sikker på at om det ble undersøkt, så ville det bli påvist at intelligensen til FRP-velgere ligger under gjennomsnittet ← Joda, takk
punktom Skrevet 8. april 2006 #39 Skrevet 8. april 2006 Nei, Stalin er ikke min favoritt, du. Heldigvis:) ← Avataren din minte meg forresten på de mange flere millionene som døde under det symbolet enn under hakekorset. Mon tro når hakekorset blir å se på som politisk korrekt? Jeg har et bilde av adolf hitler du kan få, forresten. Han drepte tross alt ikke like mange som Stalin.
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #40 Skrevet 8. april 2006 Avataren din minte meg forresten på de mange flere millionene som døde under det symbolet enn under hakekorset. Mon tro når hakekorset blir å se på som politisk korrekt? Jeg har et bilde av adolf hitler du kan få, forresten. Han drepte tross alt ikke like mange som Stalin. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå