AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:50 #1 Skrevet onsdag kl. 15:50 Vurdere å spare en 50 lapp per mnd ved å ikke betale ekstra for reklamefri Er det uutholdelig? Er det så mye reklame at det er ekstremt plagsomt? Er det midt inne i filmer og serier, eller er det bare før og etter? Noen som vet? Anonymkode: e182a...e05
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:52 #2 Skrevet onsdag kl. 15:52 Jeg har hbo med reklame, vurderer selv å betale ekstra. Er lei av reklamene. Hvis man ser en episode av en serie som varer i ca 40-50 minutt så er det fort 3-4 runder med reklame gjennom episoden. Det er ikke abre før og etter nei, de kommer midt i. Og jeg syns reklamene er lange 🫣 Anonymkode: 9b8df...a3f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:55 #3 Skrevet onsdag kl. 15:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hbo med reklame, vurderer selv å betale ekstra. Er lei av reklamene. Hvis man ser en episode av en serie som varer i ca 40-50 minutt så er det fort 3-4 runder med reklame gjennom episoden. Det er ikke abre før og etter nei, de kommer midt i. Og jeg syns reklamene er lange 🫣 Anonymkode: 9b8df...a3f Da er den grei, det blir uten reklame 👍 Takker og bukker Anonymkode: e182a...e05 1
Den glade vandrer Skrevet torsdag kl. 15:10 #4 Skrevet torsdag kl. 15:10 Et lite tips(har ikke prøvd selv) HBOmax Skipper: hopp over annonser, introer og oppsummeringer Hopp automatisk over reklamer, introduksjoner, oppsummeringer og klikk på neste episode-knappen på HBOMax https://chromewebstore.google.com/detail/hbomax-skipper-skip-ads-i/hflphhgpnocilfmkbjpibljgmibjfaej?pli=1 Finnes også for Prime.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå