Gå til innhold

Vektoppgang av p-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med det?

Jeg begynte på Slinda for tre uker siden. Før det var jeg i en jevn vektnedgangsfase (er overvektig). I tillegg til det har jeg knapt spist i det siste pga. jeg nylig kom ut av en alvorlig infeksjon. Likevel har jeg lagt på meg _mye_. Vet, ikke bra å spise lite (heller ikke for vektnedgang), men matlysten fikk en skikkelig hit av hestedose med antibiotika, så jeg jobber med det.

Uansett, er det jo umulig noe som kunne ha forårsaket vektoppgang bortsett fra p-piller. Jeg ser ikke så mye på tallet på vekta -- det kan jo variere veldig av alle slags grunner. Men klær som f.eks. var løse både rundt lår, rumpe, mage, armer osv. sitter nå veldig tight på. Og jeg er liksom ikke merkbart oppblåst heller. Alt kan jo ikke være vannvekt? 

Anonymkode: 21d48...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke samme prevensjon, men jeg gikk opp 20 kilo på mini pillen ceracette og gikk ned alle kiloene etter at jeg sluttet med dem. Men spiste jo kanskje også mer usunt? Fikk litt spiseforstyrrelser av den perioden der følte jeg ikke hadde kontroll over egen kropp og slet i noen år etterpå.

Men har på sikt lært at det er ingen krise å legge på seg. Så du må kjenne etter hva du trives med og kanskje kan du bytte piller om det ikke fungerer så greit.

Anonymkode: d61c3...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...