Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette bare tull? 

Screenshot_20260211_145318_Chrome.jpg

Anonymkode: 9245b...af5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den anser jeg som tull ja. Sjekk opp siden. Det er en .com side. Du kan finne ut mye om siden om du søker de opp. Whois

3600kr/måneden, altfor mye. 

hva er hele adressen?

Anonymkode: 1947b...7ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er dette bare tull? 

Eg ville blitt litt skeptisk sidan dei skriv "nettundersøkelser" i to ord....

Anonymkode: 08dcc...944

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

MULIGE RESULTATER

Å dele dine meninger gjennom spørreundersøkelser, mystery shopping og produkttesting er en fin måte å tjene ekstra penger eller supplere inntekten. Vi hevder ikke at du vil bli rik, men ved å vie tid hver dag til å fullføre undersøkelser, kan du tjene opp til 3360 kr per måned. 

Hvor mye penger du tjener, avhenger av en rekke faktorer, inkludert;

• Hvor mye tid du ønsker å investere; Valget er ditt, bruke så lite eller så mye tid som du vil. Jo mer tid du investerer i å dele din mening jo mer tjener du.
  • Demografisk informasjon som for eksempel; alder, kjønn og plassering.
  • Tilgjengeligheten av undersøkelser fra individuelle markedsundersøkelser selskaper og lengden av undersøkelsen.

Mange undersøkelser kan lett gjennomføres på mindre enn 20 minutter. Markedsundersøkelser selskaper betaler i gjennomsnitt 12 kr per undersøkelse, men noen ganger kan tilby opptil 110 kr eller mer, avhengig av lengden på undersøkelsen. For å tjene 3360 kr per måned eller 840 kr i uken, ville du trenger å ta ti undersøkelser per dag som betaler deg gjennomsnittlig 12 kr per undersøkelse. Selvfølgelig hvis du ble invitert til å fullføre undersøkelser som betalt opp til 110 kr eller mer, vil du være i stand til å ta færre undersøkelser. For å tjene 220 kr timen, vil du enten måtte; fullføre tjue kort 3 minutters undersøkelser som belønner deg med 12 kr per undersøkelse eller fullføretre 20 minutters undersøkelser som belønner deg med over 73 kr per undersøkelse eller ved å ta to 30 minutters undersøkelser som belønner deg med 110 kr per undersøkelse. Ved å bli så mange undersøkelser selskaper som mulig gjennom oss, vil du bli sendt en rekke undersøkelser med varierte lengder tid å fullføre, som du kan velge mellom å ta.

Det er med andre mye som skal klaffe 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Den anser jeg som tull ja. Sjekk opp siden. Det er en .com side. Du kan finne ut mye om siden om du søker de opp. Whois

3600kr/måneden, altfor mye. 

hva er hele adressen?

https://betaltenettundersokelser.com/?tracking=AWSJBVA-M&utm_source=Google&utm_medium=cpc&utm_cid=1417364770&utm_aid=56061296099&utm_d=m&utm_ac=275269322296&utm_m=b&gad_source=5&gad_campaignid=1417364770

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem av fire paneler, og klarer vel knapt den summen i året. 
Kan man stille på gruppegreier på dagtid er det gjerne en tusenlapp, men når de da spør førti spørsmål for så å fortelle at man er i målgruppen, passer det neste onsdag kl 1145 i Oslo og man bor i indre Eidfjord er det noe bortkastet. 

Gruppechat online er gjerne mellom 3-700 kr, men det skal litt til å bli valgt og det er langt mellom dem. 

Anonymkode: cff91...16d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte opp en AI agent som svarer for meg på sånne undersøkelser. Hot tips er å ha mange telefonnummer :)

Anonymkode: f5a77...af3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 14.54):

Er dette bare tull? 

At man kan tjene noen hundrelapper i måneden på betalte spørreundersøkelser er ikke tull. At man kan tjene 3600 kroner i måneden er tull.

Anonymkode: 286c5...e9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg satte opp en AI agent som svarer for meg på sånne undersøkelser. Hot tips er å ha mange telefonnummer :)

Anonymkode: f5a77...af3

Nei, du gjorde ikke det 

Anonymkode: 4be33...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...