Gå til innhold

Algarvekysten

Gjest Gjest_petra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_petra_*

Hei..

Jeg og samboer har tenkt oss på ferie første uka i august.Jeg fant et sted og hotell jeg falt for i Albuferira,men det er selvfølgelig fult.Alternativene som er ledige utfra de kriteriene jeg setter, er i Alvor og Praia De Rocha(hvis vi velger Portugal), eller no sånn.Noen som har vært på de stedene?Eller har andre steder å anbefale...

Er kresen på hoteller,vil ha fin strand og litt shopping muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg er ofte i Algarve, og foretrekker da ikke såkalte turistfeller som Albufeira...Liker godt å dra til Tavira som er en mindre by med historisk sus, og Fuzeta som er en liten fiskelandsby med fantastisk strand (Ilha da Fuzeta). Faro er også en fin by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte i Algarve, og foretrekker da ikke såkalte turistfeller som Albufeira...Liker godt å dra til Tavira som er en mindre by med historisk sus, og Fuzeta som er en liten fiskelandsby med fantastisk strand (Ilha da Fuzeta). Faro er også en fin by.

Spennende tips!

Har du tips om rimelige og ok overnattingssteder i disse byene? Sambo og jeg skal leie bil i Portugal/Spania i sommer, og disse høres veldig spenennede ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har tilbrakt endel ferier i Portugal og kan varmt anbefale Casa do Rio i Tavira og Casa Grande i Burgau. Skal man bo billigt så kan man leie leilighet trygt og billig gjennom Portugal villa.

God tur :-)

www.casa-do-rio.com

www.villa-rental.com

www.nexus-pt.com/casagrande/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg og samboeren har akkurat fått oss en super leilighet i Fuzeta som vi leier ut i sommer......

Og ja det er sant Fuzeta har en av verdens vakreste strender rett på utsiden.... Vel verdt et sted å besøke. Den er fortsatt ledig i juni,noen dager i juli og august. Se på bilder på finn.no om du vil :)

Den ny og lekker har 2 store soverom, 2 tilhørende bad. kjøkken, stue, terasse etc. etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...