Gjest Gjest_petra_* Skrevet 6. april 2006 #1 Del Skrevet 6. april 2006 Hei.. Jeg og samboer har tenkt oss på ferie første uka i august.Jeg fant et sted og hotell jeg falt for i Albuferira,men det er selvfølgelig fult.Alternativene som er ledige utfra de kriteriene jeg setter, er i Alvor og Praia De Rocha(hvis vi velger Portugal), eller no sånn.Noen som har vært på de stedene?Eller har andre steder å anbefale... Er kresen på hoteller,vil ha fin strand og litt shopping muligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er ofte i Algarve, og foretrekker da ikke såkalte turistfeller som Albufeira...Liker godt å dra til Tavira som er en mindre by med historisk sus, og Fuzeta som er en liten fiskelandsby med fantastisk strand (Ilha da Fuzeta). Faro er også en fin by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 7. april 2006 #3 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er ofte i Algarve, og foretrekker da ikke såkalte turistfeller som Albufeira...Liker godt å dra til Tavira som er en mindre by med historisk sus, og Fuzeta som er en liten fiskelandsby med fantastisk strand (Ilha da Fuzeta). Faro er også en fin by. ← Spennende tips! Har du tips om rimelige og ok overnattingssteder i disse byene? Sambo og jeg skal leie bil i Portugal/Spania i sommer, og disse høres veldig spenennede ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har tilbrakt endel ferier i Portugal og kan varmt anbefale Casa do Rio i Tavira og Casa Grande i Burgau. Skal man bo billigt så kan man leie leilighet trygt og billig gjennom Portugal villa. God tur :-) www.casa-do-rio.com www.villa-rental.com www.nexus-pt.com/casagrande/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Jeg og samboeren har akkurat fått oss en super leilighet i Fuzeta som vi leier ut i sommer...... Og ja det er sant Fuzeta har en av verdens vakreste strender rett på utsiden.... Vel verdt et sted å besøke. Den er fortsatt ledig i juni,noen dager i juli og august. Se på bilder på finn.no om du vil Den ny og lekker har 2 store soverom, 2 tilhørende bad. kjøkken, stue, terasse etc. etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 19. april 2006 #6 Del Skrevet 19. april 2006 Carvoeiro er også et veldig koselig lite sted. http://www.carvoeiro.com/ Vi var der i oktober og reiser tilbake 17 dager i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå