Einus Skrevet onsdag kl. 07:28 #1 Skrevet onsdag kl. 07:28 (endret) Har ganske nettopp oppdatert min Ipad og Iphone. Nye teite løsninger som vi ikke trenger direkte. F.eks at klokken på forsiden er blitt firkantet og ikke rund som tidligere. Så har det også kommet opp en ekstra lomme når jeg f.eks skriver her nå. Men hvordan blir jeg kvitt den? Noen som vet? Tok en screenshot nå og håper på å få den limet inn i tråden slik at lommen i sort vises. Lommen er grusom irriterende 😡 Endret onsdag kl. 07:38 av Einus
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 07:33 #2 Skrevet onsdag kl. 07:33 Jeg forstår faktisk ikke. Lomme? Hvor? 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:36 #3 Skrevet onsdag kl. 07:36 Det er mye jeg har klart å rydda opp i fra den nye oppdateringen. For jeg liker som det var før. Men en ting jeg oppdaga i går er at når den er kobla opp telefonen til bilen så tar den å svare telefonen etter noen ringer. Den ringer 3-4 ganger så blir den tatt. Noen ganger så passer det ikke å ta telefonen når jeg kjører. Dette finner jeg ikke ut av. Prøvde å finne ut om det går av å slå av. Men jeg klarer ikke å finne noen innstillinger på det. Jeg som hører på musikk når jeg kjører. Så jeg kan ikke slå av at den ikke skal koble seg opp heller. Irriterende. Jeg hater det. Anonymkode: 2cc5b...9ab
Einus Skrevet onsdag kl. 07:39 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 07:39 (endret) Den sorte lommen over hvor teksten kommer oppi. Mulig det heter noe annet…😩Skal forsøke å redigere i bilder med strek rundt Endret onsdag kl. 07:45 av Einus
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 07:42 #5 Skrevet onsdag kl. 07:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mye jeg har klart å rydda opp i fra den nye oppdateringen. For jeg liker som det var før. Men en ting jeg oppdaga i går er at når den er kobla opp telefonen til bilen så tar den å svare telefonen etter noen ringer. Den ringer 3-4 ganger så blir den tatt. Noen ganger så passer det ikke å ta telefonen når jeg kjører. Dette finner jeg ikke ut av. Prøvde å finne ut om det går av å slå av. Men jeg klarer ikke å finne noen innstillinger på det. Jeg som hører på musikk når jeg kjører. Så jeg kan ikke slå av at den ikke skal koble seg opp heller. Irriterende. Jeg hater det. Anonymkode: 2cc5b...9ab Søk etter «besvare» når du er inne i innstillinger. Det er et valg under tilgjengelighet for å svare telefoner automatisk. Dersom det kun skjer i bilen så er det sannsynligvis en innstilling i bilen eller at du kommer bort en knapp på rattet.
Einus Skrevet onsdag kl. 07:49 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl. 07:49 Hvordan bli kvitt denne lommen? Forferdelig irriterende!!!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:54 #7 Skrevet onsdag kl. 07:54 Jeg fikk tatt den bort men husker ikke hvordan. Jeg googlet og da fant jeg svaret på å få den bort Anonymkode: b60c8...537
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:55 #8 Skrevet onsdag kl. 07:55 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Søk etter «besvare» når du er inne i innstillinger. Det er et valg under tilgjengelighet for å svare telefoner automatisk. Dersom det kun skjer i bilen så er det sannsynligvis en innstilling i bilen eller at du kommer bort en knapp på rattet. Det er det jeg ikke finner i bilen. Jeg satt og venta på ferja. Bilen i gang. Henda i fanget. Mobilen ved siden av meg. En selger ringer og jeg gidder ikke å ta den. Så ser jeg på skjermen i bolen at sekundene går. Jeg bare hva faen tenkte jeg. Og jeg leiter og leiter. Og finner ikke ut av det. Anonymkode: 2cc5b...9ab
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 07:56 #9 Skrevet onsdag kl. 07:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det jeg ikke finner i bilen. Jeg satt og venta på ferja. Bilen i gang. Henda i fanget. Mobilen ved siden av meg. En selger ringer og jeg gidder ikke å ta den. Så ser jeg på skjermen i bolen at sekundene går. Jeg bare hva faen tenkte jeg. Og jeg leiter og leiter. Og finner ikke ut av det. Anonymkode: 2cc5b...9ab Finner du den innstillingen jeg nevner på telefonen?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:58 #10 Skrevet onsdag kl. 07:58 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Finner du den innstillingen jeg nevner på telefonen? ja og den var av. Så jeg forstår ikke altså. Bilen er det heller ikke noen som trykker på. Det er en arbeidsbil. Men dette skjedde ikke før. Er mest mannen min som kjører bilen og han er hvert fall ikke teknisk anlagt. Så det er jeg som må hjelpe når det er noe. Så han trykker ikke på noe. Anonymkode: 2cc5b...9ab
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:04 #11 Skrevet onsdag kl. 08:04 Prøv dette: Settings > Accessibility > Keyboards & Typing, then turn off Hover Typing Anonymkode: e347f...81b 2
Einus Skrevet onsdag kl. 08:12 Forfatter #12 Skrevet onsdag kl. 08:12 Nå får vi se da… Ja det fungerer faktisk. Tusen takk for hjelpen. På norsk heter den: tekst framheving.
Christina82 Skrevet lørdag kl. 13:33 #13 Skrevet lørdag kl. 13:33 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Christina82, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå