Gå til innhold

Direktefly fra Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og søstrene mine skal ta en helgetur sammen i april/mai, og lurer litt på til hvor. Jeg er ikke glad i å fly, så jeg prøver å finne en plass som har direktefly, så jeg slipper mellomlanding. 

Har sett på Helsinki, for ingen av oss har vært der. Noen her som har? 

Eventuelt andre byer med direktefly? 

Søsteren min har vært så mange plasser, så prøver liksom å finne en plass hun ikke har vært. 

Anonymkode: bc438...53d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg og søstrene mine skal ta en helgetur sammen i april/mai, og lurer litt på til hvor. Jeg er ikke glad i å fly, så jeg prøver å finne en plass som har direktefly, så jeg slipper mellomlanding. 

Har sett på Helsinki, for ingen av oss har vært der. Noen her som har? 

Eventuelt andre byer med direktefly? 

Søsteren min har vært så mange plasser, så prøver liksom å finne en plass hun ikke har vært. 

Unnskyld meg men… du spør etter steder med direkteflyging din søster ikke har vært? 

Kanskje du skal spørre søsteren din om hvor hun kunne tenke seg å dra? Hvor vil DU dra?

Anonymkode: d8228...913

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Unnskyld meg men… du spør etter steder med direkteflyging din søster ikke har vært? 

Kanskje du skal spørre søsteren din om hvor hun kunne tenke seg å dra? Hvor vil DU dra?

Anonymkode: d8228...913

Hun spør jo ikke oss om det... Hun trenger ideer, slik at hun kan komme med det til søsteren...  

Anonymkode: 4e608...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Ts: Oi, ja. Problemet er at det egentlig skal være en overraskelse til søsteren min. Og vi prøver å finne en plass hun ikke har vært..som er vanskelig fordi vi heller ikke har hele oversikten. 

Men jeg tenkte hvis noen her hadde tips til evt mindre byer/andre byer enn de typiske storbyene man oftest reiser til ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Tallinn, Edinburgh, Gdansk, Venezia, Barcelona. Listen over fine byer med direktefly er lang, men i mine øyne er Helsinki blant de kjedeligste byene man kan velge.

Anonymkode: b9b35...8d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Tallinn veldig godt.

Anonymkode: ba0e6...b04

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts: hva med Palanga/Klaipeda Litauen? Noen som har vært der?

AnonymBruker
Skrevet

Avinor pleier å ha lister over hvilke flyruter som går fra den enkelte flyplass. Fra Gardermoen har du jo enormt med muligheter. 
Hva med Amsterdam og en tur i tulipanparken Keukenhoof? Reykjavík? 

Anonymkode: c5ce7...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...