Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke brukt å feire valentines, tenkte litt på det da jeg ser datteren min g kjæresten legger litt energi i det. De er gode på sånt i ulike sammenhenger, så selvfølgelig feirer de. 
de kjøper gaver til hverandre , og gjør noe fint for hverandre. Vet hun skal lage han treretters middag for han. Han bruker også å gjøre noe fint og spesielt for henne. 
de er unge og pleier forholdet mye, og kanskje litt mer enn det jeg tenker ift valentines i min alder. 

men når jeg leser her inne og andre steder virker det som at damen forventer at mannen skal gjøre noe. 
går det ikke begge veier? Han kjøper noe fint til henne - gjør hun det da? 

leste om ei her som sa at hun regner med mannen ikke vet at det er valentines engang , aå hun får ta han med å spise og få han til p betale, så blir det det. 
men hvorfor ikke være den som overrasker selv om man er dame? 

ble litt usikker , burde ikke jeg og gjøre noeom vi feirer valentine? 

dame , i 40 årene

Anonymkode: 4f48f...60b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig går det begge veier.

Anonymkode: 24d95...8dd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er mye ulike meninger om valentinsdagen.  Mange ser på det som en amerikansk tradisjon. Det er det ikke. Men man kan si den er litt amerkanisert. 

Jeg synes det er hyggelig med slike ting, "amerikansk" eller ikke. 

Så jeg vil gjøre noe romantisk for kjæresten min til lørdag. 

Tradisjonelt er det mannen som gjør stas på kjæresten. Men kjæresten må gjerne gjøre noe hyggelig tilbake. Først og fremst er valentinsdagen en dag hvor mennene gjør noe romantisk for damene sine. 

Noen går totalt over styr med dyre gaver, reiser osv. Sånt synes jeg er krampeaktig og bare for å skryte av seg selv. En middag ute, bomster, en liten gave, burde være bra nok nivå. 

Så mitt råd er å lære opp kjæresten din litt til å være mannen i forholdet - på den bra måten. 

💘 

Anonymkode: 83589...7b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

men når jeg leser her inne og andre steder virker det som at damen forventer at mannen skal gjøre noe. 
går det ikke begge veier? Han kjøper noe fint til henne - gjør hun det da? 

Anonymkode: 4f48f...60b

Er vel de samme som også forventer mannen både skal tankelese og ta initiativ i alle andre anledninger? At han skal arrangere dates, alltid vite hva de ønsker seg, hvordan de vil feires på bursdager, hvordan de liker sex, at han skal fri... uten at de noensinne trenger si noe. Alt en hemmelig shit test for disse prinsessene.  

Anonymkode: 7ee05...e82

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er vel de samme som også forventer mannen både skal tankelese og ta initiativ i alle andre anledninger? At han skal arrangere dates, alltid vite hva de ønsker seg, hvordan de vil feires på bursdager, hvordan de liker sex, at han skal fri... uten at de noensinne trenger si noe. Alt en hemmelig shit test for disse prinsessene.  

Anonymkode: 7ee05...e82

Screenshot_20260211-093837.png

• Nyttig 1
Skrevet

Litt usikker. Vi har aldri feiret det i vårt forhold (snart 14 år).. SÅ vidt jeg kan erindre. Mulig han har kjøpt en bukett noen år, men det kan også bare være innbildning.. 🙃 men i år skal jeg faktisk lage et lite kort, hjemmelaga, til ham. Å spørre om han vil være "min valentin".. 🥰 bare fordi det er søtt og fordi vi trenger å se hverandre litt ekstra akkurat nå. Forventer ingen verdens ting tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...