AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Hvor lang tid i strekk pleier din hund å bjeffe daglig? Hilsen nabokjerringa. Anonymkode: e6f26...f6a
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lang tid i strekk pleier din hund å bjeffe daglig? Hilsen nabokjerringa. Anonymkode: e6f26...f6a Bare ett par bjeff eller 2. Har koblet ut ringeklokka da. Anonymkode: 45850...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Veldig lite, oftest om det står elg i hagen. Anonymkode: 97569...029
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Når hunden bjeffer tar du ei flaske med vann og sprøyer den. Da lærer den. Anonymkode: 7003a...e23
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare ett par bjeff eller 2. Har koblet ut ringeklokka da. Anonymkode: 45850...0ce Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a Foreslå at de sprayer den med vann. Anonymkode: 7003a...e23 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a Du få la være å lytte så mye etter. Anonymkode: 97569...029 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Kanskje 1-2 bjeff i uka, så 1 sekund i strekk. Anonymkode: 0a979...542
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar Min er en varsler. Men bjeffer kun "kom og lek"-bjeff når den leker med andre hunder. Skjønner ikke hvorfor små hunder får bjeffe så mye de vil..helt hysteriske bare de ser en annen hund. Det hadde ikke skjedd med store hunder. Dette er et eierproblem som ikke aner hvordan de skal håndtere de små babyene sine. Anonymkode: 7bd52...374 2
Gliffy Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar Min hund setter i gang for fullt når noen ringer på døra. Da kan det bli et par minutter i strekk. Det er max. Hvis hunden bjeffer i 20 minutter i strekk så har den det sannsynligvis ikke så bra.. er den alene hjemme?
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar Vår hund bjeffer en del. Bor i enebolig, så innendørs har ingen noe med det Utendørs, i hagen kan den også bjeffe - men da sørger vi for å få den inn/snakke til den. Men det er klart, det kan ta litt tid å få kontakt, føler litt på det. Men, da snakker vi et halvt minutt eller så, ikke leeeenge. Har tenkt å få noen gode råd, trene det vekk. Anonymkode: bdd2b...542
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor lang tid i strekk pleier din hund å bjeffe daglig? Hilsen nabokjerringa. Anonymkode: e6f26...f6a AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når hunden bjeffer tar du ei flaske med vann og sprøyer den. Da lærer den. Anonymkode: 7003a...e23 God dag mann økseskaft! Anonymkode: 5721d...a76 1
PITTY Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar Forslagene til å spraye med vann er sikkert greit det. Men da får du faen meg spraye eierne.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #15 Skrevet 14. februar Spraye med vann er en vinner 🏆 Anonymkode: 99b34...826
Sofiei Skrevet 14. februar #16 Skrevet 14. februar Roper inn mine hunder umiddelbart om de bjeffer ute. Har ingen interesse av at de skal være til sjenanse for naboene. Inne bjeffer de om noen kommer. Men gir seg kjapt.
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2026 den 21.23): Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a Du kan jo sende vedkommende en melding hvis det er til sjenanse. Jeg vil jo ikke at hunden min skal plage andre. Vi har en nå som bjeffer voldsomt periodevis, særlig hvis han ikke har fått tur, men prøver å ta han inn når han setter i gang så langt jeg får det til og ikke er veldig opptatt med et barn som hyler og skriker. Hunden skal omplasseres grunnet at vi har rett og slett ikke tid til å gi han det han trenger selv om jeg vil beholde han aldri så mye. Han får det bedre hos noen som gir han det han har behov for. Men som sagt - jeg hadde absolutt sett veldig stor pris på en melding hvis det var min hund som plaget deg 😊 Anonymkode: e8389...b51
AnonymBruker Skrevet 15. februar #18 Skrevet 15. februar Min får ikke stå og bjeffe hverken ute eller inne. Er den ute blir den sendt inn umiddelbart og står den i vinduet og bjeffer (vi har ett vindu i trappen hvor den har god utsikt til gata) drar jeg ned gardinet. Blir som oftest stille med en gang. Min hund skal ikke være til sjenanse for naboer. Anonymkode: a8c97...66d 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #19 Skrevet 15. februar Min bjeffer om han har en grunn til det. Feks varsle at han har mister benet/ballen etc utenfor rekkevidde eller under sofaen feks. Skjer kanskje 1-2 ganger om dagen. I 1 min til noen kommer å hjelper han. Litt lyd fra hunder er vel normalt, men bjeffing døgner rundt er tungt. Har ett par hunder i nabolaget som bjeffer mye. Anonymkode: ddda3...85a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå