AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hvor lang tid i strekk pleier din hund å bjeffe daglig? Hilsen nabokjerringa. Anonymkode: e6f26...f6a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lang tid i strekk pleier din hund å bjeffe daglig? Hilsen nabokjerringa. Anonymkode: e6f26...f6a Bare ett par bjeff eller 2. Har koblet ut ringeklokka da. Anonymkode: 45850...0ce
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Veldig lite, oftest om det står elg i hagen. Anonymkode: 97569...029
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Når hunden bjeffer tar du ei flaske med vann og sprøyer den. Da lærer den. Anonymkode: 7003a...e23
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare ett par bjeff eller 2. Har koblet ut ringeklokka da. Anonymkode: 45850...0ce Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a Foreslå at de sprayer den med vann. Anonymkode: 7003a...e23
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en hund i nabolaget som seriøst bjeffer 12-20 minutt i strekk! Et par omganger på ettermiddag/kveld. 😫 Men jeg vil ikke bli uvenn med folk heller. 😫 ts Anonymkode: e6f26...f6a Du få la være å lytte så mye etter. Anonymkode: 97569...029 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Kanskje 1-2 bjeff i uka, så 1 sekund i strekk. Anonymkode: 0a979...542
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå