AnonymBruker Skrevet i går, 19:47 #1 Skrevet i går, 19:47 Jeg er i en prosess med å gå ned i vekt, og den går sakte men sikkert ned. To av dagene i forrige uke ble det veldig lite mat av naturlige årsaker, men jeg gikk likevel opp to kilo, og jeg ble mer demotivert av det enn jeg trodde. De siste dagene har jeg spist ganske normalt, en plutselig har jeg stagnert. Så i dag gikk jeg fullt ut, og spiste altfor mye. Jeg tør ikke å veie meg i morgen; jeg er redd jeg ødelegger alt. Jeg er fremdeles de to kiloene mer, og, selv om jeg vet det ikke er så mye, føles det som et nederlag. Jeg bare lurer på om dere faktisk opplever at en eller to dager med høyt kaloriinntak speeder opp prosessen? Anonymkode: 7305c...033
skeiv-ostepop Skrevet i går, 19:53 #2 Skrevet i går, 19:53 Du må vite hvor mye kalorier du trenger i løpet av en dag, og ligge i underskudd. Selv om du har spist lite en dag så kan det ha vært mer kalorier enn du skulle hatt, og derfor gått opp i vekt. Det jeg ville fokusert på, som hjelper meg veldig mye, er å ikke spise for ofte men ha lange nok perioder uten at du spiser. Da får kroppen bedre nytte av insulinet som blir frigjort når du spiser, samtidig som at du får forbrent det du har spist skikkelig og byttet til å forbrenne lagret fett før du spiser igjen. Samtidig er det viktig å huske at det ikke er enkeltdager som gir de store resultatene - det er hverdagene over tid.
AnonymBruker Skrevet i går, 19:56 #3 Skrevet i går, 19:56 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Du må vite hvor mye kalorier du trenger i løpet av en dag, og ligge i underskudd. Selv om du har spist lite en dag så kan det ha vært mer kalorier enn du skulle hatt, og derfor gått opp i vekt. Det jeg ville fokusert på, som hjelper meg veldig mye, er å ikke spise for ofte men ha lange nok perioder uten at du spiser. Da får kroppen bedre nytte av insulinet som blir frigjort når du spiser, samtidig som at du får forbrent det du har spist skikkelig og byttet til å forbrenne lagret fett før du spiser igjen. Samtidig er det viktig å huske at det ikke er enkeltdager som gir de store resultatene - det er hverdagene over tid. Jo, men så er jeg for desperat nå... Anonymkode: 7305c...033
AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #4 Skrevet i går, 20:02 Du klarte neppe å gå opp to kilo på noen dager. Det er jo 15000-18000 kalorier. For å faktisk legge på seg så mye må man eks spise 2500 kalorier for mye i en hel uke. Vekt svinger pga hormoner, vann, fordøyelse osv. Anonymkode: dbaf2...c4d 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #5 Skrevet i går, 20:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du klarte neppe å gå opp to kilo på noen dager. Det er jo 15000-18000 kalorier. For å faktisk legge på seg så mye må man eks spise 2500 kalorier for mye i en hel uke. Vekt svinger pga hormoner, vann, fordøyelse osv. Anonymkode: dbaf2...c4d Det var ila en ukes tid, der jeg spiste ekstra lite to dager og vanlig slankemengde resten Anonymkode: 7305c...033
AnonymBruker Skrevet i går, 20:11 #6 Skrevet i går, 20:11 Margiz skrev (2 minutter siden): https://url.webtecheng.com/UyvIm Slutt nå. Jeg ser du publiserer dette mange andre steder også. Gi deg. Anonymkode: 7305c...033 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå