AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Noen som har erfaring med Cipralex?har lest litt om bivirkningene. Anonymkode: 2dc42...28c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Jeg har gått på Cipralex i 22 år. Hva lurer du på? Anonymkode: 3704a...c14
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Jeg har også gått på det i ca 22 år. Hva lurer du på? Anonymkode: cd055...f88
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Hvorfor vil du gå på det? Anonymkode: 96501...7cd
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gått på Cipralex i 22 år. Hva lurer du på? Anonymkode: 3704a...c14 Egentlig alt, både de gode sidene og de dårlige sidene Anonymkode: 2dc42...28c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Gått på det i to omganger, opplevde en del kvalme og hodepine i opptrappingsfasen, men ellers ingen plagsomme bivirkninger. Første gangen gikk jeg på det i ca to år, andre gangen under et år. Anonymkode: 33916...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du gå på det? Anonymkode: 96501...7cd For den jeg går på nå funker ikke Anonymkode: 2dc42...28c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Hvordan er den angående vekt, går man opp i vekt på den? Anonymkode: 2dc42...28c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Har gått på det en liten stund nå etter å ha møtt veggen skikkelig. God effekt, var kvalm i starten og vurderte sterkt å slutte men det gled over og nå funker det supert. Ingen vektøkning (enda iallfall.) Anonymkode: e8b6f...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har gått på det en liten stund nå etter å ha møtt veggen skikkelig. God effekt, var kvalm i starten og vurderte sterkt å slutte men det gled over og nå funker det supert. Ingen vektøkning (enda iallfall.) Anonymkode: e8b6f...d3f Ok takk for svar Anonymkode: 2dc42...28c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Kameraten min har gått på det. Uten Cipralex fungerer han ikke, kort fortalt. Det er veldig individuelt hvordan folk reagerer på det, så man må nesten bare prøve det ut og gi det noen måneder for å få vite svaret. Anonymkode: 4814b...d8d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå