Gå til innhold

Har du mange du bryr deg om?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan viser du det? 

Anonymkode: 93546...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Er det du som starter alle disse trådene om "Har du noen som bryr deg om det, hvor mange har du i livet, har du venner" osv?

Anonymkode: ce9d1...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvordan viser du det? 

Ja, mange penger.

Setter i rentefond, aksjefond og aksjer. 

Anonymkode: 5908b...554

Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Er det du som starter alle disse trådene om "Har du noen som bryr deg om det, hvor mange har du i livet, har du venner" osv?

Lyst å vite. Er det noe galt i de? Nei, jeg stilte dette spørsmålet. 

Skrevet

Ja, mange penger.

Setter i rentefond, aksjefond og aksjer. 

Anonymkode: 5908b...554

He he, så kjekt da 😂

Skrevet

Men ingen som har lyst å svare 😅😂😂

Skrevet

Jeg har mange mennesker i livet mitt som jeg er glad i, og setter pris på.

Det viser jeg ved å vise at jeg lytter, gir de min oppmerksomhet, prøver og vise omtanke, medmenneskelighet og humor.

En skulder å gråte på om jeg har mulighet til det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, venner og familie, kjæreste, kolleger og bekjente. Og pus.

Viser det ved å delta i ting sammen, gi klemmer, kos, gode ord mm. Være lydhør og bidra til felleskapet. 

Anonymkode: 4d8ee...5e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lyst å vite. Er det noe galt i de? Nei, jeg stilte dette spørsmålet. 

Jeg viser det ved å kommunisere med de rundt meg hvis jeg har et problem, i stedet for å trekke meg unna og lage masse negative konklusjoner i eget hode.

• Liker 1
Skrevet

Mange, mange flere enn som bryr seg i retur er jeg redd :) 

Jeg viser det ved å alltid tilby ny tid hvis jeg blir ringt, bedt eller noe og ikke kan. Tilbyr hjelp før de spør når de har større ting som skjer, bryllup, konfirmasjoner, oppussing, flytting osv. tenker over om det er lenger enn normalt siden kontakt og ringer eller sender en mld. Tar hensyn til at de har det bra og at det blir enkelt for dem når vi treffes og eller gjør ting sammen. Husker på større begivenheter i livene deres og gratulerer eller spør hvordan det var/gikk. Sikkert mer, jeg er glad i å være alene, men ikke alltid så er opptatt av å ta vare på de som betyr noe for meg :)

Anonymkode: 48a67...ce5

Skrevet

Flere dyr enn mennesker. Men har et favorittmenneske også.

Anonymkode: 3e88c...c66

Skrevet

Jeg bryr meg om familien min, venner og kollegaene mine. 

Anonymkode: ea8ae...b44

Skrevet (endret)

Veldig mange. Det er alt fra min mann og stesønn, til familie, venner og elevene mine. Jeg bryr meg også om foresatte til elevene mine. Det blir faktisk ganske mange mennesker.

Jeg viser det gjennom å vise omsorg, kjærlighet, å lytte, gjøre og være til stede. Noen ganger trenger en elev å bli sett og hørt, noen ganger trenger min stesønn en god klem, og noen ganger trenger mannen min at jeg viser ham hvor glad jeg er i ham. Det kan også være gjennom å være konsekvent og streng med den eleven som alltid som tester grenser, som egentlig er veldig glad i meg, men som MÅ se hvor langt man kan strekke strikken. Det kan også være gaver til familien, ting jeg vet de vil både ha bruk for å og nytte av. Det kan være et morsdagskort, eller å bruke sene kveldstimer på et undervisningsopplegg til eleven med spesielle behov. Det kan også være ekstra telefonsamtaler til foresatte som gjerne setter pris på oppdateringer og oppfølging.

Jeg bryr meg også gjennom å være frivillig og politisk aktiv. Nettopp fordi jeg er opptatt av å gjøre en forskjell og gjøre verden et litt bedre sted. 

Jeg viser at jeg bryr meg på veldig mange måter, hver eneste dag. :) 

Endret av SPOCA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...