AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hvem synes du har de fineste puppene i verden? Jeg nominerer Nicola Caughlan (Penelope i Bridgerton). Anonymkode: ed97a...0a5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Strigiformes skrev (1 minutt siden): Meg selv 😂🙌 Bilde kreves Anonymkode: 45324...866
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bilde kreves Anonymkode: 45324...866 Ts her: må nesten si meg enig, man må kunne bevise påstanden, så enten velg noen man lan google eller legg ved bilde. 🤣 Anonymkode: ed97a...0a5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Fikk ikke sett dem ordentlig, men jeg tipper de er fine. Måtte slå av den serien og spilte forbi de senene, ikke for puppene men fordi han var så turn off. Likte han også så godt og best av brødrene, men når han tok på henne tenkte jeg nei æsj 😅 Anonymkode: e40cb...b7a
Strigiformes Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bilde kreves Anonymkode: 45324...866 Ikke sjans 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå