Gjest yasmin Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Har store problemer med å finne fine jeans. Etter barnefødsel og noen kilo så tyter flesket ut over linningen på de laveste jeansene. Leter derfor etter noen med litt høyere liv (ikke for høyt). Liker de ettersittende med bootcut. Sliter med å finne fine bukse under 1000 kroner og blir glad for tips. Livmål er ca 78-80 cm og hofter 97 cm. Bruker 34 i benlengde. Noen med lignende str som har funne bukser de er fornøyd med?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 cubus sine bukser er ganske høye i livet, så de har fått inn mange nye modeller nå også. ellers har jeg en fra lindex som istr 42 går tvers over navelen foran og opp halve ryggen bake... :S
gladidag Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 BlendShe har en fin bukse som er litt jøyere i livet
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 BlendShe har en fin bukse som er litt jøyere i livet ← Jeg kjøpte BlendShe bukse, den var fin helt til jeg vasket den, nå blir den bare posete og rar. Tøyd seg skikkelig ut, ALDRI brukt den siden Jeg er suuuuuuper fornøy med Only sine bukser , de har mange bukser som er for oss med litt former. Normale i str er de også Men de er kanskje ikke spes høye i livet. H&M sine bukser er høyere i livet Og Lee har jeg hørt mange 'litt større' liker, selv syns jeg disse blir for dyre.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 H&M &denim har en modell som heter Loyal. Denne er litt høyere i livet, uten å være alt for høy. Har selv noe av det samme problemet som trådstarter, og syns Loyal er helt ok, deilig å slippe at sideflesket "tyter", slik det fort gjør med de aller aveste hoftebuksene.. Loyal finnes i mange ulike vasker og er i bootcut modell.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Glemte å si at Loyal er forholdsvis rimelig, koster ca 399.
Gjest yasmin Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Takk! Har nettop kjøpt 2 stk &denim loyal og er kjempefornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Måtte opp tre str med &Denim jeansene, ble så deprimert at jeg droppet hele opplegget
Annevenn Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 (endret) Bor du i nærheten av en Wearhouse butikk? Der har jeg faktisk funnet mine beste jeans. De har stretch, passe høy i livet, bootcut, og rumpa mi ser mindre ut i den. Og det beste, jeg måtte NED en str!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 11. april 2006 av Annevenn
Elze Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 Lee har en modell som heter Marion, den er litt høyere i livet, har bootcut og stretch og er kjempefin. Fås på JC blant annet. Koster 799.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå