Selis Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden vi må få lov til å diskutere hva dette kan være i filene.. Hva er det dem snakker om her i dokumentene? Hva betyr det å spise beef jerky? Hva betyr det å fryse jerky? Jeg legger til video fordi det viser det som står i filene så slipper vi å lete selv. 1
Boudicca Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Noen mener at de bruktejerky som et kodeord for barnekjøtt🤢😭 Blir helt kvalm. Det er overraskende mange hentydninger til kannibalisme i de filene.. 3
Abra Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det kaninhullet der orker jeg rett og slett ikke å begi meg ut på. 1
Rick Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Den 9. februar 2026 bekreftet representant Thomas Massie at Bin Sulayem er mottakeren av en e-post sendt av Epstein datert «fre, 24. april 2009 11:36:38 -0400» som inneholder teksten «hvor er du? går det bra med deg? Jeg elsket torturvideoen», noe som antyder at Bin Sulayem er avsenderen av en angivelig «torturvideo» til Epstein. https://en.wikipedia.org/wiki/Sultan_Ahmed_bin_Sulayem 2
elisa1819 Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Antar de mener mindreårige barn, i beste pedostil. Søppelmenn altså. Trenger at fornuftige menn står fram og sier at 14 - 16 og 18-åringer ikke er objektet for fullvoksne menn. Æsj. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå