Gå til innhold

Negerhorene i Oslo

Gjest Olegutt 37 år

Anbefalte innlegg

Gjest Olegutt 37 år

Hallais. Jeg er da en mann som bor i Oslo, og jeg synes det er så forferdelig med disse negerhorene som tar over byen min. Det er så trist at det er så mange av dem.

Er det noen andre som ergrer seg over dem/har lagt merke til dem?

Kjør debatt!

-Ole-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olegutt 37 år

Tusen takk for at du er enig med meg, Vampyra. Det er bra jeg ikke står alene med mine meninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg hadde faktisk en diskusjon med noen mannlige kolleger i dag, og de var drittlei de også. Flere har opplevd at de aggressivt prøver å få dem til å kjøpe sex. Og som han ene sa: Det er ikke kult hvis bestevenninnen til mamma ser meg stå å prate med ei sånn dame....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

De plager ikke meg. Det er verre med de patetiske, bleke horekundene, sånne som dem gjør meg flau over å være mann.

Påstand om FRP/horekunder er flyttet til denne tråden.

Mie (mod)

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maddy

Synes Negerhorer er et fryktelig kallenavn. Du burde være flau for å kalle dem det - de er tross alt mennesker og mest sannsynlig er de utsatt for menneskehandel. Vi har et stort problem med horetrafikk i byen hvor jeg bor også og dette er jenter fra Nigeria da. Får virkelig vondt av dem jeg samtidig som det er ubehagelig at de nærmest hopper fremfor bilene for å praie kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

En annen ting er at det ikke er relevant i det hele tatt. Men hva så? Det er ikke "neger" heller.

;)

Ikke?

Trådstarter nevnte spesielt de negressene som i stadig økende omfang står og henger på samtlige gatehjørner i store deler av oslo. Han sa ingenting om norske horer, og selvfølgelig kunne han brukt nigerianske istedet for negre, men de er negresser så da ser jeg ikke at det er galt. ( Det er ikke sikkert han visste at de var nigerianske heller for det kan man ikke vite sikkert uten å se passet deres ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hva om det hadde stått hvitehorer da? er det noe værre?

Jeg tror at folk synes neger er et stygt ord fordi det har blitt brukt som et skjellsord tidligere. Men dere skal vite at mange bruker "hviting" som skjellsord også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maddy
Hva om det hadde stått hvitehorer da? er det noe værre?

Jeg tror at folk synes neger er et stygt ord fordi det har blitt brukt som et skjellsord tidligere. Men dere skal vite at mange bruker "hviting" som skjellsord også.

Vel så ille det spør du meg.

Hva med Prostituerte - er det så nødvendig å bruke ukvemsord hele tia da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Vel så ille det spør du meg.

Hva med Prostituerte - er det så nødvendig å bruke ukvemsord hele tia da  :sjenert:

Jeg synes ikke neger er et ukvemsord. Jeg legger ikke noe stygt i det, men kanskje du gjør det?

Poenget er vel at man ønsker å vise at det faktisk er negressene som har tatt over oslos gater. De norske (hvitingene) har tatt inn på massasjeinstitutter fordi det ikke er noe marked igjen på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maddy
Jeg synes ikke neger er et ukvemsord. Jeg legger ikke noe stygt i det, men kanskje du gjør det?

Poenget er vel at man ønsker å vise at det faktisk er negressene som har tatt over oslos gater. De norske (hvitingene) har tatt inn på massasjeinstitutter fordi det ikke er noe marked igjen på gata.

Jo jeg mener det er et ukvemsord pga det mener de fargede som jeg kjenner. De synes ikke noe om å bli kalt for neger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jo jeg mener det er et ukvemsord pga det mener de fargede som jeg kjenner. De synes ikke noe om å bli kalt for neger i det hele tatt.

Nemlig. Jeg synes ikke noe om å bruke ord som støter andre, selv om ikke jeg nødvendigvis har noe i mot ordet.

Jeg gidder rett og slett ikke kommentere hovedinnlegget på grunn av måten det er skrevet. Det viser null respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

http://oslopuls.no/nyheter/article1257074.ece

Veeel, det gjør de utenlandske prostituerte også... Politiet sier at det ikke lenger finnes noe klart skille mellom gateprostitusjon og bordellvirksomhet; nettopp fordi endel av de nye plukker opp menn på gaten for så å ta de med inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min bestevenninne er fra et land sør for Sahara, og hvis jeg sier "neger" om henne så synes hun det er helt greit.

Resten av innlegget er flyttet til egen tråd om Frp / horekunder.

Mie (mod)

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sukkerert

"Negerhore" er et nedsettende ord.

Jeg føler sympati med de nigerianske prostituerte og mener vi bør ha respekt for dem.

Også synes jeg menn kan tenke litt lenger enn til nesetippen når de blir kontaktet av dem. De gjør det faktisk ikke fordi de har lyst til å ha sex med dem. De kommer fra et fattig land og mange sender penger hjem. Denne typen prostitusjon virker veldig organisert.

Jeg mener politiet burde jobbe for å ta bakmennene og straffe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo
Det må jo være noe galt med deg. Enten det, eller så skjønner du at du har driti på draget, for du har etter to sider fortsatt ikke klart å linke til disse påstandene.

:ler:

Slapp av, pust gjennom nesa og prøv å lese det vi har skrevet i tråden. Hvis du fortsatt føler behov for å blande sak og person, eventuelt egg og melk, så be my guest. Hvis ikke bør du overlate diagnostisering til dem som kan det.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex

Så ordet negerhorer er ikke negativ

Skjerp deg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...