AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Og hvor gammel er du? Syns de er fine, både til jeans, kjole, skjørt...men lurer på om det finnes et annet merke som kunne passet bedre til voksne damer. Føler Adidassneakers er for de under 30...hva tenker du? Anonymkode: a2704...291
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Ja, jeg bruker Adidas Samba. Er over 40. Men det kommer jo helt an på hva slags stil du vil ha, jeg er ikke interessert i å se så "voksen" ut. Anonymkode: 056cf...b73
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Slutter ikke å bruke mine selv om jeg er 48 år. Anonymkode: 1fdf0...76e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Er straks førti og har et par Adidas gazelle bold. Har også Veja sneakers. Tenker ikke å gå over til fotformsko helt enda 👵🏻 Anonymkode: 43d42...ac6
fro Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Ja, jeg har Adidas Tokyo, 36 år. Bruker heller loafers eller mokkasiner til kjoler enn sneakers, da. Har vurdert skinn-sneakers som en mellomting, feks Bronx PARK-ERR - Joggesko - oatmilk/offwhite/offwhite - Zalando.no
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Jeg bruker addisas galsxy daglig. Er 38 år. Ikke tenkt at jeg er for gammer. God sko som fungerer godt i min jobb som innebærer mye ståing og gåing Anonymkode: 55ea9...aae
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Har flere par med Gazelle, samba og Spezial, bruker kun sko jeg liker som er gode, kunne ikke brydd meg om hva andre måtte mene Anonymkode: 3f57e...094
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Ja. Er 45 år. Men bruker det ikke til kjoler da. Anonymkode: 9b9cf...b56
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Er 45 år. Men bruker det ikke til kjoler da. Anonymkode: 9b9cf...b56 Hva bruker du til kjole? Anonymkode: 056cf...b73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå