Gå til innhold

Finnes det snille menn der ute?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
DoorKnob skrev (3 minutter siden):

Det finnes gode mennesker, men de er sjelden særlig attraktive. Da har de ingen verdi for det motsatte kjønn. Sånn er det bare.

Jeg har lurt på om det er noe i dette, det er nå mine erfaringer, og fordommer om du vil. Opplevd at kvinner som er uvanlig pene, pene på den måten at de aller fleste menn er enig, de har ofte en ufyselig personlighet., og antar samme gjelder om kjønnene er byttet om. Kan det ha noe med at veldig attraktive personer får konstant bekreftelse, og alle har fortalt de hvor fantastiske mennesker de er fra fødselen, og derfor får overkant høye tanker om seg selv? Og en som ikke er så attraktiv kanskje føler de må veie opp for utseende med å i det minste gjøre en innsats for at folk liker personligheten. Mange mener nok dette er tullete, men erfaringsmessig så er det noe i det ihvertfall 

Anonymkode: 5441e...df5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (28 minutter siden):

Ingenting, bare et gratis tips fra meg. Gjør hva du vil med det.🙃

Ok.

Anonymkode: 28c27...9e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har lurt på om det er noe i dette, det er nå mine erfaringer, og fordommer om du vil. Opplevd at kvinner som er uvanlig pene, pene på den måten at de aller fleste menn er enig, de har ofte en ufyselig personlighet., og antar samme gjelder om kjønnene er byttet om. Kan det ha noe med at veldig attraktive personer får konstant bekreftelse, og alle har fortalt de hvor fantastiske mennesker de er fra fødselen, og derfor får overkant høye tanker om seg selv? Og en som ikke er så attraktiv kanskje føler de må veie opp for utseende med å i det minste gjøre en innsats for at folk liker personligheten. Mange mener nok dette er tullete, men erfaringsmessig så er det noe i det ihvertfall 

Er usikker om jeg som dame skjønner hvilke damer det er snakk om, men har ikke så alt for ofte tenkt at noen som er svært attraktiv har dårlig personlighet. 

Det er dem som anses uattraktive og negative av den grunn også. Flere har antatt at jeg ikke er en grei person, så har de blitt kjent med meg å fortalt dette og at de nå syns jeg er snill, jeg har tenkt det var frekt 😅 Men jeg er noen som blir ansett som negativt i personlighet av å se stygg ut. 

Anonymkode: 25507...aae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig snill mann, han blir lett rørt og er en god teddybjørn for jentene våre. Selvom han er snill så er han også en veldig irriterende kverulant som er negativ og kritisk, driver meg til vanvidd av og til!

Anonymkode: 67f67...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er usikker om jeg som dame skjønner hvilke damer det er snakk om, men har ikke så alt for ofte tenkt at noen som er svært attraktiv har dårlig personlighet. 

Det er dem som anses uattraktive og negative av den grunn også. Flere har antatt at jeg ikke er en grei person, så har de blitt kjent med meg å fortalt dette og at de nå syns jeg er snill, jeg har tenkt det var frekt 😅 Men jeg er noen som blir ansett som negativt i personlighet av å se stygg ut. 

Ja, det er vel dette som blir kalt halo-effekten.

Attraktive mennesker blir automatisk tillagt positive egenskaper, mens uattraktive blir tillagt negative. Sånn er det bare.

AnonymBruker
Skrevet
DoorKnob skrev (5 minutter siden):

Ja, det er vel dette som blir kalt halo-effekten.

Attraktive mennesker blir automatisk tillagt positive egenskaper, mens uattraktive blir tillagt negative. Sånn er det bare.

Ja det er det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er jeg helt på jordet her. Jeg mener nå at forhold er det man gjør sammen, når vi har det fint, å når vi velger å kose oss sammen. Så kommer menn som gir seg fan, som behandler damer dårlig og ikke bryr seg om følgene dårlig oppførsel har. Har en jeg snakker med, han er så søt, han snakker med meg, gir meg gode spørsmål å svar, å gjør alt rett, uansett overser jeg han å snakker med folk som gjør helt motsatt, som behandler meg som drit, å ikke bryr seg... hadde jeg uansett ikke sagt noe hadde han ikke sett det, for jeg sier ikke noe

Anonymkode: c2a6d...5f7

Du svarer på set eget spørsmål. De finnes, men du overser dem, til fordel for menn som behandler deg dårlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tenker på de som er så attraktive at de får mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn enn gjennomsnittet. 

Jeg prøver å ikke forhåndsdømme, for vet godt at ikke alle er sånn. Men det er et tydelig mønster i mine erfaringer, så jeg er har vært litt ekstra observant etter røde flagg med kvinner som er vandt til uvanlig mye positiv oppmerksomhet.

Og er det egentlig så langt ute å tenke at hvordan mennesker rundt deg behandler deg vil påvirke personligheten? Hadde jeg fra jeg var født til nå fått høre at jeg er guds gave til kvinner, for å sette det på spissen, så er jeg ganske sikker jeg ville vært litt uspiselig også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker på de som er så attraktive at de får mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn enn gjennomsnittet. 

Jeg prøver å ikke forhåndsdømme, for vet godt at ikke alle er sånn. Men det er et tydelig mønster i mine erfaringer, så jeg er har vært litt ekstra observant etter røde flagg med kvinner som er vandt til uvanlig mye positiv oppmerksomhet.

Og er det egentlig så langt ute å tenke at hvordan mennesker rundt deg behandler deg vil påvirke personligheten? Hadde jeg fra jeg var født til nå fått høre at jeg er guds gave til kvinner, for å sette det på spissen, så er jeg ganske sikker jeg ville vært litt uspiselig også 

Vi blir påvirket av omgivelsene ja og du har nok rett i at mange er uspiselige, men det er også så mange variasjoner i oppførsel i både oss og omgivelsene at alle har jo ikke den samme personligheten eller det samme livet. Har også lagt merke til at mange vakre damer har svært dårlige kjærlighetsliv og en litt skuffende mann jeg personlig ikke ville rørt. 

Jeg er jo stygg men blir fortsatt behandlet bra av exn min selv om han burde løpt for årevis siden, er virkelig den eneste kvinnen i øynene hans den dag i dag. 

Det er mye kjipt i verden. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du er helt på jordet. Du klarer ikke engang å skrive enkle tekster som det er mulig for andre å lese. Gikk du aldri på skolen?? 

Etter å ha lest teksten din 3 ganger og ryddet opp i kommafeil, setningsstruktur og  konsekvent feil bruk av å/og, så fikk jeg følgende ut av det:

* Forhold er noe man er to om, og man må begge få hverandre til å a det bra. 

* Det finnes mange drittsekker der ute

* Du snakker for tiden med en som er veldig ålreit mot deg. 

* Allikevel snakker du heller med drittsekker, og du lar være å si i fra at du snakker med andre. 

Så, ja, du er helt på jordet, og faktisk en av drittsekkene. Gratuler med det.

Det finnes gode menn i massevis. De kapres nok av andre. 

Anonymkode: 9a2e4...3e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Min erfaring er at jo kjekkere mannen er, jo bedre er han generelt. Mine minst kjekke ekser er de som var utro og drittsekker.

Kjekke menn må ikke ha bekreftelse hel tiden.

Anonymkode: 0b967...df6

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Min erfaring er at jo kjekkere mannen er, jo bedre er han generelt. Mine minst kjekke ekser er de som var utro og drittsekker.

Kjekke menn må ikke ha bekreftelse hel tiden.

Anonymkode: 0b967...df6

Menn som ikke er trygge på seg selv søker bekreftelsesbehov. 

Det har ingenting med utseendet å gjøre...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg prøver å forstå litt her på bakgrunn av overskrifta og hovedinnlegget:

Først overskrift: Finnes det snille menn? Jeg mener ja.

Så kommer et hovedinnlegg, der det står at ts møter hyggelige og sympatiske folk, men etter hvert som tida går, gå trekkes ts mot mer usympatiske menn. ("Har en ... men jeg overser han og ....").

Konklusjon: ts blir ikke tiltrukket av noen som er snille. Og når overskrifta og hovedinnlegget står som det gjør, ts innrømmer jo at snille menn finnes, men de er bare ... usynlige.

Anonymkode: 4c331...86f

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å skjønner innlegget, men høres ut som TS sier følgende:

1) Menn er slemme.

2) Jeg har funnet en snill mann, men snakker heller med menn som er slemme.

Helt bisarr greie. «Jeg er en slem dame med en snill mann - finnes det noen snille menn der ute???». 

Anonymkode: 7b7c3...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg prøver å forstå litt her på bakgrunn av overskrifta og hovedinnlegget:

Først overskrift: Finnes det snille menn? Jeg mener ja.

Så kommer et hovedinnlegg, der det står at ts møter hyggelige og sympatiske folk, men etter hvert som tida går, gå trekkes ts mot mer usympatiske menn. ("Har en ... men jeg overser han og ....").

Konklusjon: ts blir ikke tiltrukket av noen som er snille. Og når overskrifta og hovedinnlegget står som det gjør, ts innrømmer jo at snille menn finnes, men de er bare ... usynlige.

Kan jo være ustanselige fordi ingen av dem er han riktige for mer. Men kan være relasjonsskader også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 16.17):

Kan jo være ustanselige fordi ingen av dem er han riktige for mer. Men kan være relasjonsskader også. 

Ustanselige.

Hvis TS har en snill en som hun setter til side hele tiden "fordi han ikke er riktig" og sjekker opp en usympatisk, slem og ugrei fæling, javel, så er det sistnevnte som "er den riktige" da. Da er det helt komplett formålsløst å leite etter en grei fyr, fordi hun aldri vil bli romantisk interessert i vedkommende. Du vil aldri finne en snill mann som er slem, eller en slem mann som er snill.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...