Gå til innhold

Finnes det snille menn der ute?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg helt på jordet her. Jeg mener nå at forhold er det man gjør sammen, når vi har det fint, å når vi velger å kose oss sammen. Så kommer menn som gir seg fan, som behandler damer dårlig og ikke bryr seg om følgene dårlig oppførsel har. Har en jeg snakker med, han er så søt, han snakker med meg, gir meg gode spørsmål å svar, å gjør alt rett, uansett overser jeg han å snakker med folk som gjør helt motsatt, som behandler meg som drit, å ikke bryr seg... hadde jeg uansett ikke sagt noe hadde han ikke sett det, for jeg sier ikke noe

Anonymkode: c2a6d...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette var det desverre umulig å skjönne noe av.

:natti: 

Endret av Perle
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

🦉🦉

Anonymkode: 89f4a...959

Skrevet

Tror du skal prøve å skrive spørsmålet ditt på nytt, var ikke lett å forstå hva du ville frem til. 

Så håper jeg inderlig at noen av oss er snille, omtenksomme og verdt å samle på. Det finnes nok både gode og dårlige utgaver, men det som alltid har forundret meg er at mange damer virker å velge drittsekker. Nesten så jeg tidvis har mistenkt at noen går inn i nye bekjentskap med visshet om at dette ender ikke godt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke bæret av hovedinnlegget 😄 

Men for å svare på spørsmålet i overskriften; JA! det finnes snille og gode menn 😊 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel vant til at kjærlighet er noe som må fortjenes eller du ikke fortjener. Føles trygt å bli behandlet som dritt

Anonymkode: 51801...8e7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er jeg helt på jordet her.

Anonymkode: c2a6d...5f7

Ja

• Liker 2
Skrevet

Det finnes snille menn der ute, men det er dessverre ikke alltid man kan ha et godt forhold til dem likevel. Noen av dem er f.eks. vanskelig å kommunisere med, å forstå seg på og er dårlige på å formidle følelser, og det er beklageligvis døden for en emosjonell relasjon for min del. 

Anonymkode: cd25f...c43

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste, vi bare er litt dumme og ønsker oss at akkurat han som er slem skal være snill med oss også ser vi ikke de alltid fem ganger så mange som står klare til å serve :) 

Anonymkode: 96d77...010

• Liker 2
Skrevet

???

Anonymkode: 28c27...9e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

???

Med det sagt.

Er forlovet med verdens nydeligste mann som er bestevennen min, kjæresten min, partnereb min, elskeren min og min største supporter 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Med det sagt.

Er forlovet med verdens nydeligste mann som er bestevennen min, kjæresten min, partnereb min, elskeren min og min største supporter 🥰

En mann trenger tydelige kvinner, ikke regn med at han forstår "noe" mellom linjene eller kvinnelig hint.

Skrevet
Gratis skrev (Akkurat nå):

En mann trenger tydelige kvinner, ikke regn med at han forstår "noe" mellom linjene eller kvinnelig hint.

?

Hva har det med det jeg skrev å gjøre?

Skrevet
Gratis skrev (5 minutter siden):

Men kan ikke det ha mer med personlighet å gjøre enn kjønn? 

Anonymkode: 25507...aae

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

?

Hva har det med det jeg skrev å gjøre?

Ingenting, bare et gratis tips fra meg. Gjør hva du vil med det.🙃

Skrevet

Det er nå et like dumt spørsmål som å spørre om det finnes snille kvinner. Selvsagt gjør det det, og møter en bare idioter, så er fellesnevneren en selv 

Anonymkode: 5441e...df5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men kan ikke det ha mer med personlighet å gjøre enn kjønn? 

Personligheten vil selvsagt også spille inn, men det er tydelige biologiske forskjeller mellom kjønnene her.
For menn er et ja kun et ja, for kvinner kan det være alt mulig fordi de tar hensyn til mange andre faktorer.

Skrevet

Ja, det finnes snille menn. De er få, dessverre, men de finnes.

Skjønte ikke helt HI ditt, så svarer kun på overskriften.

Anonymkode: 0b967...df6

Skrevet

Det finnes gode mennesker, men de er sjelden særlig attraktive. Da har de ingen verdi for det motsatte kjønn. Sånn er det bare.

Skrevet
Gratis skrev (9 minutter siden):

Personligheten vil selvsagt også spille inn, men det er tydelige biologiske forskjeller mellom kjønnene her.
For menn er et ja kun et ja, for kvinner kan det være alt mulig fordi de tar hensyn til mange andre faktorer.

Ja kvinner har en bedre utviklet frontal lapp som gruppe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...